איך אפליקציה לחדר כושר השתלטה על מועדונים בארץ?

אפליקציה לחדר כושר

שתף שאחרים יהנו גם

WhatsApp
Facebook
Telegram
Email
אפליקציה לחדר כושר

שתף שאחרים יהנו גם

מעקב אחרי הפעילויות במועדון, שמירה על קשר עם לקוחות ושימוש במערכת ניהול זמנים חכמה – הכירו את סל הפתרונות של האפליקציה לחדר כושר שכולם כבר מדברים עליה

העלייה במודעות לאורח חיים בריא והצורך בגיוון אחרי יום שלם במשרד, הפכו את חדרי הכושר לבחירה המובילה על ישראלים רבים. אלא שיחד עם הביקוש הגובר הגיעה גם עלייה בציפיות של המתאמנים, ואיתה הרצון של מכוני כושר להציע לכל לקוח חווית אימון משודרגת. כזו שמתאימה למציאות של היום ומאפשרת התנהלות נוחה לאורך כל הדרך. החל ממעמד ההצטרפות, דרך ההרשמה לשיעורים ועד לרכישת מוצרים משלימים.

בפיזיקל, פלטפורמה מתקדמת לניהול עסקים בעולמות הספורט, החליטו לספק מענה מקיף לצרכים של בעלי מועדוני הכושר – באמצעות אפליקציה לחדר כושר שמעניקה פתרון לכל האתגרים הכי נפוצים בתחום. כי אחרי שהתרגלנו להשתמש באפליקציות כדי להזמין משלוחי מזון או לבצע פעולות בחשבון הבנק, לא הגיע הזמן לאפליקציה שמיועדת ללוות אותנו בחדר הכושר? האפליקציה של פיזיקל מוכיחה שאפשר לספק פתרון מקיף אחד עבור כל קהלי היעד שמקושרים למועדוני הכושר. בין אם מדובר במאמני כושר, בעובדים במועדונים וכמובן גם במתאמנים עצמם.

אפליקציה לחדר כושר – איך זה עובד?

בתור בעלי המועדון, אתם נדרשים לעתים לבצע התאמות ושינויים במטרה לספק לכל מנוי את החוויה הטובה ביותר. פיזיקל היא כאמור אפליקציה לניהול חדר כושר, שמתבססת על כלים טכנולוגיים חדשנים כדי לשלוט על מגוון פעולות שקשורות לפעילות המועדון. החל ממעקב צמוד אחרי כניסות, דרך שמירת קשר עם מנויים ועד לביצוע רכישות של ביגוד או ציוד נלווה. מה שאומר שבמקום לחפש אפליקציה למאמני כושר, אפליקציה למתאמנים או תוכנה לניהול חוגים – תוכלו לקבל מענה כולל לכל עניין, באותה כתובת.

רוצים לדעת מהם השיעורים המובילים במועדון שלכם, כדי להחליט אילו פעילויות שווה להרחיב ואיפה ניתן לצמצם? מאגר המידע של פיזיקל המוצע למנהלים, יאפשר לכם להפיק דוחות בחלוקה לפי קטגוריות על מנת לקבל מידע יקר ערך הנוגע לאימונים, מכירות, מינויים וביצועים של אנשי המכירות והצוות. ואם תבחרו לאפשר כניסה לחדר הכושר באמצעות סריקת קוד QR, תוכלו לייצר הרשאות אישיות, להציע למתעניינים כניסות חד פעמיות ולקבל מידע מלא אודות נוכחים במקום ותפוסה כוללת.

מחפשים אפליקציה למאמני כושר או עובדים במועדוני כושר? אין שום בעיה. פיזיקל תספק לכם מגוון פתרונות שיקלו על ההתנהלות היומיומית של העובדים. עם אפשרות להחתים את הלקוחות על מסמכים באופן דיגיטלי, סריקה דיגיטלית, מערכת ניהול זמן חכמה ועוד. בנוסף, המערכת תאפשר לעובדים ולכם לשבץ לוח זמנים לכל המדריכים, לשריין מתחמים, להעביר דוחות נוכחות והיעדרות וכדומה.

ומה לגבי המתאמנים?

כדי לעודד את המתאמנים שלכם לשמור על שגרת כושר, לא מספיק שתפגשו אותם במהלך האימונים. אפליקציה לחדר כושר תתרום לחיזוק הקשר עם הלקוחות שלכם, תעודד אותם להגיע ותשפר את התחושה שלהם בין הביקורים. כל מתאמן שישתמש בפיזיקל יוכל לגשת אל מערכת החוגים שלכם דרך הסמארטפון, להירשם לאימון או לבטל אותו, ואפילו להקים אזור אישי כדי לעקוב אחרי ההתקדמות שלו או ליצור אתכם קשר.

האפליקציה מאפשרת לכם גם לשלוח למתאמנים מיילים, הודעות אסאמאס או "פושים" עם הטבות ומבצעים, עדכונים לגבי אירועים וחידוש מינוי, וכמובן גם ברכות לימי הולדת. ובגלל שלפעמים המתכון לאימון מוצלח הוא ביגוד ספורט חדש או ציוד הכרחי – פיזיקל גם יכולים להקים עבורכם חנות אונליין בעלת ממשק חכם. כדי להגדיל מכירות, לקדם מוצרים ולאפשר ללקוחות שלכם להתחדש בכיף.

מאמרים נוספים

לחצו כאן
צריכים עזרה?
היי
מוזמנים לפנות אלינו באמצעות הוואצטאפ >>>