6 סודות לשימור לקוחות בתחום הכושר

pexels-andrea-piacquadio-3768722

שתף שאחרים יהנו גם

WhatsApp
Facebook
Telegram
Email
pexels-andrea-piacquadio-3768722

שתף שאחרים יהנו גם

איך לשמר לקוחות קיימים בתקופת הפוסט-קורונה, ואילו פתרונות חכמים וחדשניים תוכלו ליישם גם במועדון הכושר שלכם? הכירו את הטיפים המנצחים שתרצו לשמור במועדפים.

עולם הכושר הוא בין התחומים שספגו טלטלות רבות בשנים האחרונות, עם התפרצות נגיף הקורונה והריחוק החברתי שהגיע בעקבותיו. החזרה לשגרה החזירה גם את המתאמנים אל מועדוני הכושר, האימונים הפרטיים ושיעורי הסטודיו, אבל הציבה אתגר משמעותי בנושא של שימור לקוחות.

פעילות ספורטיבית יכולה להפוך לחלק קבוע מאורח חייהם של המתאמנים, ולכן מאגר לקוחות קבועים הוא מקור הכנסה מרכזי עבור העוסקים בתחום הכושר. זאת בניגוד לתחומים שמבוססים על לקוחות מזדמנים או על פרויקטים קצרי טווח. על ידי הבנת הצרכים והגברת שביעות הרצון של הלקוחות שלכם, תוכלו להפוך אותם למבקרים קבועים ולשגרירים מרוצים. מתלבטים איך לשמר לקוחות בצורה יעילה? אלה הטיפים שתרצו להכיר וליישם:

טפחו את הקהילות במכון

קהילות הפכו למושג שגור בשנים האחרונות, ולא במקרה. לכל אחד מאיתנו יש רצון להשתייך לקהילה מסוימת, ואנחנו נוטים להעדיף עסקים שגורמים לנו להרגיש חלק מקבוצה בעלת מכנה משותף. אימונים קבוצתיים, קבוצות פייסבוק ייעודיות ופעילויות בעלות אופי תחרותי בין קבוצה לקבוצה, יכולות לחזק את הקשרים הבין-אישיים בכל קבוצה, להגדיל את תחושת השייכות ובהמשך לכך לעודד את המתאמנים לחזור אליכם פעם אחר פעם.

שמרו על קשר

ניהול קשרי לקוחות בצורה חכמה יכול לסייע בהצפת בעיות של לקוחות, לטפל בהן בזמן ובהמשך לכך למנוע נטישה. כך שאם אתם חושבים איך לשמר לקוחות, התחילו בשמירה על קשר אישי עם המתאמנים שלכם. שלחו להם מיילים אודות מבצעים שיותאמו להעדפות ולתחומי העניין שלהם, ברכו אותם לקראת חגים והציעו להם הטבות מסוימות ביום ההולדת.

השתמשו במדיה החברתית

כדי להישאר בתודעה של המתאמנים מבלי להעיק, פתחו עמוד עסקי בפייסבוק או באינסטגרם. עדכנו את העמוד בקביעות, פרסמו בו לוחות זמנים, אירועים, סיפורים של "מאחורי הקלעים" או פינות מיוחדות כמו "המתאמנים המצטיינים של החודש".

פשטו תהליכים

ניהול חדר כושר צריך לקחת בחשבון את צורכי המתאמנים בכל רגע נתון. מהם האתגרים העיקריים שהמתאמנים מתמודדים איתם בכל ביקור, ואיך אתם יכולים להקל עליהם? אם חלק מהשיעורים מחייבים הרשמה מראש, אפשרו הרשמה באמצעות אפליקציה ייעודית; לצד הצ'יפ המוכר שנוטה ללכת לאיבוד, תוכלו לאפשר כניסה גם בעזרת סריקת קוד QR; וכדי לחסוך להם זמן על חיפושים – הציעו ציוד ואביזרי אימון למכירה בתוך חדר הכושר או בחנות מקוונת.

הפכו הכל לאישי יותר

מתאמנים אוהבים לעקוב אחרי ההתקדמות האישית ושגרת האימונים, למה שלא תעזרו להם? השתמשו בתוכנות או באפליקציות שמאפשרות ליצור אזור אישי לכל מתאמן – כדי להציג את המדדים שלהם, לספק להם מידע ולעזור להניע אותם אל היעדים שהציבו. עם האפליקציה של פיזיקל למשל, מתאמנים יכולים לעקוב אחר מדדים אישיים, לקבל תזכורות, להצטרף לשיעורים ולשמור אתכם על קשר רציף.

התייעצו איתם

קבלת משוב היא חלק בלתי נפרד מתהליכי שימור לקוחות. במקום להמתין לביקורות או חוות דעת יזומות, צרו סקרי דעת קהל במייל או בפלטפורמות החברתיות שלכם, ועודדו את הלקוחות לשתף אתכם בנקודות החוזקה אך גם בנקודות לשיפור. הדיאלוג הפתוח יכול להועיל למנוע עזיבה של מתאמנים קיימים, כמו גם לעודד לקוחות חדשים להצטרף אליכם.

מאמרים נוספים

לחצו כאן
צריכים עזרה?
היי
מוזמנים לפנות אלינו באמצעות הוואצטאפ >>>