בתחומים רבים אנו מבינים כי ניהול חכם ומבוסס טכנולוגיה יכול לשפר ולייעל תהליכים. תחום הכושר והבריאות אינו יוצא דופן. כבעלי עסק בתחום זה, מטרתנו היא להעניק ללקוחות חוויית שימוש נעימה, נוחה ומזמינה, שתעודד אותם להתמיד. אנו מודעים לאתגרים העומדים בפני הלקוחות בכל הנוגע לשמירה על שגרת אימונים והתחייבות למועדים קבועים ולעיתים קרובות קיימים אינספור תירוצים שעלולים לגרום להם לוותר. לכן, על ידי שיפור הנגישות והפיכת תהליכי השימוש לפשוטים ויעילים יותר, נוכל לעודד את הלקוחות להמשיך ולהתמיד – דבר שישפר לא רק את חווייתם, אלא גם את בריאותם ואיכות חייהם. הדרך העיקרית שניתן לחשוב עליה לניהול חכם וטכנולוגי היא אפליקציה לניהול תורים, אשר מאפשרת צפייה במערכת השעות בזמן אמת, רכישות מנויים ותומכת בניהול המכון. אפליקציה זו יכולה להיות קו תקשורת ישיר בין הלקוח לעסק ולהפוך את כל האינטראקציה לפשוטה ונוחה יותר.
הצורך בכלי לניהול תורים
העיסוק הבירוקרטי בניהול תורים עשוי להכביד הן על העסק והן על הלקוח. כאשר תהליך הרישום מתבצע באופן ידני, עולה הסיכון לטעויות ונוצר עומס משמעותי על צוות הנציגים. בנוסף, רישום ידני מקשה על ניהול רשימות המתנה וביטולים, שכן המעקב הופך למסורבל ולעיתים גורם לתקשורת לא יעילה עם הלקוחות. בעולם הדיגיטלי של היום, הלקוחות מצפים לחוויית שירות פשוטה, מהירה ונגישה. לכן, פתרון טכנולוגי כמו מערכת ניהול שעות של פיזיקל אינו רק יתרון – אלא צורך של ממש.
מה אפשר למצוא באפליקציה לניהול תורים?
ישנם סוגים שונים של אפליקציות לניהול תורים, אשר כל אחת יכולה לספק מענה שונה עבור בית העסק ועבור הלקוח המשתמש. בפתרון לניהול תורים של פיזיקל, ניתן למצוא פונקציות שימושיות רבות אשר מסייעות בניהול שירותים בעסקי מכוני הכושר באופן המקצועי והפשוט ביותר. הפונקציה המרכזית והשימושיות ביותר באפליקציות, היא עצם ההרשמה והשיבוץ לשיעורים המאפשר להירשם או לבטל הרשמה לשיעורים ולקבל עדכונים על שינויים בלוח הזמנים, כך הלקוח יכול להשתבץ לשיעור שהוא מעוניין בו, מכל מקום ובכל זמן. במקביל, הפונקציה עוזרת לבעל העסק להישאר במעקב בזמן אמת, על כל רישום ושיבוץ שנעשה מרחוק על ידי כל אחד מהמתאמנים. פונקציה חשובה נוספת שכדאי להכיר היא אפשרות שליחת עדכונים ותזכורות לשיעורים אליהם נעשה רישום. לדוגמא, אם המתאמן נרשם לרשימת המתנה לשיעור מסוים, ברגע שהתפנה מקום עבורו יוכל לקבל ״פוש״ לטלפון הנייד אשר יעדכן אותו בשינוי. קיימות אפשרויות נוספות שניתן לבצע באפליקציה לניהול תורים, אשר עוסקות יותר בכל הקשור לנתיב התקשורת שבין הלקוח לסטודיו עצמו. כך, ניתן בקליק אחד לרכוש מנויים ושיעורים, בהתאם למה הוסכם על ידי המועדון. כמן כן, גם פונקציות של תקשורת ישירה עם הסטודיו הן פונקציות שניתן להוסיף לאפליקציה לניהול תורים.
יתרונות האפליקציה
ניתן לדבר על יתרונות רבים במערכת לניהול תורים, במיוחד באפליקציות המתקדמות והמשוכללות של פיזיקל. ראשית, כפי שכבר צוין מעלה, מדובר בפתרון נוח ונגיש, הן עבור הלקוח והן עבור העסק עצמו. השימוש באפליקציה לניהול תורים הוא שימוש מהיר ויומיומי אשר יכול לחסוך זמן יקר לכל המשתמשים בה. בנוסף, המעקב אחר כלל הרישומים שנעשו הופכים להיות שקופים ללקוח, והוא יכול לשמור על מעקב עדכני ומהימן של הרישומים שביצע. הוא יכול לעקוב גם אחרי פעילויות כמו תשלומים ורכישות אם בוצעו. במקביל לכל יתרונות אלה עבור הלקוח, השימוש באפליקציה הוא שימושי כמובן גם לניהול העסק עצמו. עדכון הרישום נעשה באופן אוטומטי וממוקד וכך כל עניין הניהול הבירוקרטי נעשה פשוט מאוד עבור מנהלי הסטודיו. הדבר גם מצמצם את הטעויות האפשריות אשר עשויות לקרות באופן טבעי אגב מעכבי רישום ידניים. אחד היתרונות המשמעותיים ביותר הוא בתקשורת ישירה, פשוטה ונגישה בין הלקוח לסטודיו. הקשר מול הלקוח משתפר והתחושה שהוא מקבל היא זמינות ונגישות מצד העסק, אשר מקלה עליו להישאר מחובר ולהתמיד בהגעתו.
דברים שכדאי לקחת בחשבון ביומן חכם לניהול תורים
ככל שאתם בוחרים לעשות שינוי בעסק שלכם, ובוחרים להטמיע תוכנה לניהול לקוחות כמו זו של פיזיקל, חשוב לקחת כמה דברים בחשבון כדי להקל על המעבר עד כמה שניתן. הדבר הראשון הוא שכדאי להשתדל לעשות את המעבר בצורה ידידותית ביותר עבור הלקוח. לשנות הרגלים יכול להיות דבר לא קל, וחשוב לדעת להציג את האפליקציה החדשה מול הלקוחות. למזלנו, האפליקציות של פיזיקל נוחות מטבען ולכן רוב העבודה בגזרה זו היא פשוטה למדי. השימוש באפליקציה של פיזיקל הוא מזמין ונוח מאוד, כך שגם למשתמש בפעם הראשונה כנראה יהיה שימוש טבעי. דבר נוסף לחשוב עליו לפני ביצוע השינוי בעסק הוא סוג הפונקציות שנבחר להכניס לאפליקציה. עניני רישום, תקשורת ורכישות הם עניינים שצריך לשקול ולהבין מה היא הצורה הטובה ביותר להעבירם ללקוח באופן שיהיו נוח גם עבור העסק. הפנייה הישירה לסטודיו דרך האפליקציה למשל, היא אפשרות שצריך לשקול ולהבין את רמת הזמינות שניתן לספק כדי לשמור על מנגנון יעיל.
מאיפה מתחילים?
שימוש נכון בטכנולוגיה חכמה בכל הקשור לניהול עסק של בריאות וכושר יכול להיות יתרון תחרותי מול עסקים אחרים בתחום. השימוש הגובר באפליקציות מסוג זה משנה את עולם הכושר ויש לקוחות שכבר מצפים לשירות כזה. לכן הבחירה להוסיף מערכת ארגון תורים לעסק נראית מובנת ומוצדקת מאוד. אולם, הצעד הראשון יכול להיות מאתגר ואף מבלבל, ישנן הרבה אפשרויות לבחור מהן ויש רצון לעשות את כל מה שניתן כדי לבצע את המעבר בצורה המקצועית ביותר. מסיבה זו בדיוק, חברה כמו פיזיקל, אשר לה ניסיון רב תוך מגוון שירותים רבים, היא חברה מושלמת לפנות אליה. לכן, אם גם אתם מעוניינים לשדרג את העסק, לחסוך זמן ולהיות מחוברים יותר ללקוחות בלחיצה אחת- ניתן לפנות לפיזיקל לקבלת שירות.