מעבר תוכנה

כדי לשמור על המידע הארגוני לאחר המעבר למערכת ניהול מידע חדשה יש צורך בהסבת הנתונים ממערכת המקור אל המערכת היעד כך שהמידע שנאסף במהלך השנים ישמר וישמש לייעול תהליכי העבודה.

בכל פעם שעוברים למערכת חדשה מבוצעת הסבת נתונים.

הסבת נתונים במעבר בין מערכות נעשית כפרויקט חד פעמי.

עקב שוני בין המערכות נדרש לבצע התאמה בין הנתונים הקיימים למיקומם במערכת החדשה.

 

דברים שחשוב לדעת לפני שמתחילים

יוצאים לדרך חדשה

זאת הזדמנות לעשות סדר בנתונים החדשים במערכת כדי לקבל תמונת מצב ודוחות איכותיים. לדוגמה: סידור המחירון מחדש (צמצום סעיפים מיותרים).

אין צורך ב-Excel או ניהול Data Base

אנחנו מנהלים את תהליך ההסבה מ-א' עד ת' עבורכם ונבצע את התאמת הנתונים יחד איתכם.

לחצו כאן
צריכים עזרה?
היי
מוזמנים לפנות אלינו באמצעות הוואצטאפ >>>