מה הופך את המתאמנים שלך לשותפים הכי טובים בעסק?

gabin-vallet-J154nEkpzlQ-unsplash

שתף שאחרים יהנו גם

WhatsApp
Facebook
Telegram
Email
gabin-vallet-J154nEkpzlQ-unsplash

שתף שאחרים יהנו גם

עסקים מובילים מתבססים על צוותים מקצועיים ושותפים איכותיים. בתחום הכושר, כל מתאמן יכול להפוך לשותף נאמן שיעזור לעסק שלכם להמריא. למה זה קורה ואיך מקדמים את היחסים אפילו יותר?

במציאות שמאופיינת בתחרות גבוהה בין עסקים, כבר לא מספיק להציע שירות טוב או אפילו מחיר משתלם. עסקים שמתבלטים בכל קנה מידה והופכים לשם דבר בתחום שלהם, הם כאלה שגורמים לכל לקוח להרגיש שהוא חלק בלתי נפרד מהצוות. רק כשלקוחות מרגישים בבית, הם נוטים לחזור לעסק בקביעות והופכים לתומכים אמיתיים. לכן במקרה של עסקים שמבוססים על לקוחות חוזרים, כמו מועדוני כושר, אסטרטגיה ארוכת טווח שמתמקדת בהפיכת לקוח ל"שותף" אמיתי היא הבסיס להצלחה.

מה מאפיין מתאמנים שהופכים ל"שותפים עסקיים"?

מתאמנים כאלה הם קודם כל לקוחות חוזרים ומרוצים, אבל בנוסף גם שגרירים של העסק שלכם. אלה אנשים שיספרו וימליצו על מועדון הכושר לחברים או לבני המשפחה, ואין ספק שהמלצות ממקור ראשון הן אפקטיביות בהרבה מכל המלצה של איש מכירות. אם אתם מוכרים שירותים נלווים (אימונים אישיים למשל) או מוצרים (בגדי אימון, אביזרי אימון וכדומה) – הם עשויים גם להתעניין מה שיש לכם להציע.

איך מחזקים את מערכת היחסים עם המתאמנים?

חשיבה על חיזוק היחסים עם המתאמנים היא חלק בלתי נפרד מכל תהליך ניהול חדר כושר. עם זאת, מתאמנים נבדלים זה מזה בסוגי האימונים, רמת הכושר וההעדפות האישיות, ולכן כל אחד מהם עשוי לצפות מכם לגישה שונה. אם בעבר קשה היה להגיע לתובנות מדויקות כאלה בפילוח לפי מתאמן, כיום זה כבר לא המצב. כל תוכנה לניהול חדרי כושר כוללת מאגרי נתונים משמעותיים, ועל ידי ניתוח נתונים מתוך אותם מאגרים – תוכלו לקבל את המידע הנדרש.

עסקים רבים משתמשים במידע מתוך מערכת CRM (Customer Relationship Management), הנעזרת בטכנולוגיות מידע במטרה לנתח את צורכי הלקוחות. מערכת CRM תעזור לכם לשווק את העסק ללקוחות חדשים, כמו גם לשמר לקוחות קיימים במטרה להעניק למתאמנים תחושה של "שותפים עסקיים". היא תעשה זאת באמצעות ניתוח נתונים הנוגעים להעדפות ולאופן הפעילות של כל מתאמן בחדר הכושר, כדי שניתן יהיה להבין אילו חוגים המתאמן מעדיף, באיזו תדירות הוא מגיע ואם התרחש שינוי בדפוסי הפעילות הרגילים שלו.

ועכשיו, בואו ניישם

קיימות פעולות רבות שיעזרו לכם בחיזוק הקשר עם המתאמנים שלכם. אלה העיקריות בהן:

  • הטבות ללקוחות נאמנים – הזמנה לאימון אישי בהנחה או הטבה ליום ההולדת הן שתי דרכים לשמח את הלקוחות שלכם. במקום לשלוח את אותה ההצעה לכולם באופן רוחבי, השתמשו במידע שעומד לרשותכם בכדי להציע לכל מתאמן הטבה שמעניינת אותו. התבססו על החוגים שהוא מקפיד לפקוד, על תדירות האימונים שלו, על רכישות קודמות שביצע בחנות המקוונת שלכם ועוד.
  • עדכונים לגבי אירועים מיוחדים – אין דבר מבאס יותר מאשר לפספס פעילות שרציתם להשתתף בה, רק כי לא ידעתם שהיא מתקיימת. בחרו תוכנה לניהול חדרי כושר שמאפשרת שליחת עדכונים ללקוחות אודות אירועים מיוחדים, כדי לעזור להם להישאר בלופ.
  • העריכו את המשוב שהם מעבירים – אל תסתפקו בקבלת ביקורת מהמתאמנים אלא זכרו להגיב עליה בהתאם. מייל של תודה, עדכון לגבי סטטוס טיפול בבקשה וכדומה, יכולים לעשות את כל ההבדל.
  • צרו עבורם אזור אישי – אפילו כשמדובר באימון קבוצתי, כל מתאמן מגיע עם מטרות, מאפיינים ואתגרים משלו. הציעו למתאמנים אזור אישי מקוון בו יוכלו לעדכן את המדדים שלהם, לצפות בשיעורים העתידיים ולשמור אתכם על קשר.

מאמרים נוספים

לחצו כאן
צריכים עזרה?
היי
מוזמנים לפנות אלינו באמצעות הוואצטאפ >>>