הדרך היעילה ביותר לניהול בתחום הספורט

הדרך היעילה ביותר לניהול בתחום הספורט

שתף שאחרים יהנו גם

WhatsApp
Facebook
Telegram
Email
הדרך היעילה ביותר לניהול בתחום הספורט

שתף שאחרים יהנו גם

מגשימים סוף סוף את החלום ופותחים את חדר הכושר שתמיד פינטזתם עליו? מקימים את קיר הטיפוס שיהפוך לסנסציה עירונית? ישנם דברים רבים שכדאי שתדעו לגבי ניהול עסק שכזה, ויש מי שיעזור – במאמר זה נספר לכם על עזרים דיגיטליים שונים שיהפכו את העסק שלכם להצלחה משגשגת.

חדרי הכושר של 2023

חדרי הכושר של היום הם הרבה מעבר להליכון – הם חוויה בפני עצמה. לקוחות המגיעים להתאמן בחדרי כושר מצפים לקבל חוויה של שירות מקצועי ומספק, ליהנות ממתקנים חדשניים ולהגיע לתוצאות הרצויות, ל זאת תוך כדי התעסקות מינימלית עם בירוקרטיות ועניינים טכניים. תוכנה לניהול חדר כושר, או פלטפורמה לניהול קירות טיפוס הן הפתרון האידיאלי לאספקט זה.

 

התאימו את עצמכם לשוק

בימים אלו, הכל מתנהל דרך הסמארטפון בצורה כזו או אחרת, ושוק חדרי הכושר לא יוצא מן הכלל. חדרי הכושר הרציניים והמקצועיים ביותר משתמשים בעזרים דיגיטליים עבור העסק שלהם, כמו תוכנה לניהול חדר כושר, פלטפורמה לניהול קירות טיפוס או CRM לניהול מגרשים. המעבר למדיום דיגיטלי מאפשר לעסק להשתלב בשוק המודרני ולשגשג בו, מבלי להקריב את איכות המוצר שהוא מציע ללקוחות.

 

מדוע כדאי להטמיע בעסק תוכנה לניהול חדר כושר?

בעלי עסק שיחליטו להטמיע תוכנה לניהול חדר כושר, או פלטפורמה לניהול קירות טיפוס או CRM לניהול מגרשים יוכלו ליהנות מהיתרונות הבאים:

  • ניהול פשוט, מדויק ורציף של כל מתקני המכון, העובדים והציוד
  • דוחות לניטור פעילות המכון, פופולאריות שיעורים שונים וסטטיסטיקות שונות
  • בקרת כניסה פשוטה וקלה לכל לקוח
  • הנגשת שירותים רבים ללקוח

 

בחרו בטוב ביותר – תוכנה לניהול חדר כושר מבית פיזיקל

ישנן חברות רבות המציעות שירותי תוכנה לתחום הכושר בארץ. מדוע לבחור דווקא בפיזיקל? ריכזנו עבורכם את חלק מיתרונותיה ושירותיה הפופולאריים ביותר:

 

אפליקציה ללקוחות

פיזיקל מבינים כמה הלוקחות שלכם חשובים לכם, וכמה הייתם רוצים להפוך את חווית המכון שלהם לנעימה, קלילה ויעילה. עם התוכנות של פיזיקל, תוכלו לאפשר ללקוחות שלכם ליהנות מאפליקציה ייעדוית למכון, לצפות ולגלות את כל שירותי המכון, להירשם לשיעורים, לתכנן את שבוע האימונים שלהם, לעקוב אחרי המדדים האישיים שלהם בדרך להצלחה ולקבל עדכונים מצוות המכון בקלות ובמהירות. עבורכם, בעלי העסק, פיזיקל מציעים מערכת ניהול שעות ממוחשבת וחכמה שתשבץ עבורכם מאמנים, תשריין מגרשים (בדומה למערכותCRM  לניהול מגרשים) ותסדר דוחות לנוכחוית והיעדרויות של העובדים.

 

מערך ניהול לקוחות

פיזיקל יודעים כמה מסובך יכול להיות לשמור על קשר קרוב עם מאות של לקוחות, ומאידך כמה זה חשוב לשגשוג העסק שלכם. הם מציעים לבעלי העסק מערך ניהול לקוחות, דרכו תוכלו לתקשר מול הלקוחות ביתר קלות בהודעות ומיילים, להודיע על שינויי מערכת, להזכיר על אירועים חשובים ואף לפנק במתנות יום הולדת וכולי.

 

בקרת כניסה

אין יותר נוח מלהיכנס למכון דרך סריקה של הנייד בכניסה. בעזרת בקרת הכניסה הממוחשבת של פיזיקל, תוכלו להתאים את הצ׳יפ הרלוונטי להרשאות שתרצו לתת ללקוחותיכם, לאפשר כניסות חד פעמיות ועוד. לקוחותיכם יוכלו לעבור את בקרת הכניסה בצ׳יק, ולהיכנס מהר לאימון מוצלח ומלא אנרגיה מבלי להתעכב.

 

דוחות חכמים

פיזיקל מציעים להנפיק לכם דוחות חכמים תקופתיים, שיאפשרו לכם לשים עין על כל אספקט בעסק שלכם, לחזות שינויים עוד לפני שהם קורים ולנתח סטטיסטיקות בתחומים שונים. בנוסף, פיזיקל מציעים לעסקים הנפקת דוחות עובדים – משכורות, דוחות עמלות לפי שעות וכוחי, כך שגם החלק הזה יורד מהכתפיים שלכם.

 

חנות אונליין

הרוויחו את המירב מהעסק שלכם, בכך שתנצלו את המרחב הדיגיטלי בכדי לשווק מוצרי עזר / מוצרים משלימים ללקוחות המתאמנים במכון שלכם. פיזיקל יספקו עבורכם ממשק פשוט וקל, בו תוכלו להציע ללקוחות מוצרים כמו בגדי ספורט, נעלי ספורט, אביזרי כושר, תוספי תזונה ועוד.

 

 CRM לניהול מגרשים

בעלי מגרש טריים? בעזרת CRM לניהול מגרשים של פיזיקל תוכלו ליהנות מניהול פשוט, יעיל ומקצועי של כל האספקטים השונים בעסק שלכם – ממערכות ניהול שעות, אפליקצייה ללקוחות ומעקב אחר חוגים, לצמצם זמני המתנה לשירותים שונים ולוודא שהכל מתקתק בדיוק כמו שהוא צריך להיות.

 

לסיכום

ניהול חדר כושר ב-2023 זה עסק לא פשוט שדורש לא מעט, וכדאי להיעזר במומחים אמיתיים כמו פיזיקל בכדי לייעל את פעילות העסק שלכם ולעזור לכם להגיע לפוטנציאל שלו.

מאמרים נוספים

לחצו כאן
צריכים עזרה?
היי
מוזמנים לפנות אלינו באמצעות הוואצטאפ >>>