יעילות, טכנולוגיה, חדשנות- הכירו את המערכת לניהול סטודיו

מתאמנת מרימה משקולת

שתף שאחרים יהנו גם

WhatsApp
Facebook
Telegram
Email
מתאמנת מרימה משקולת

שתף שאחרים יהנו גם

נפש בריאה בגוף בריא, היא לא עוד סיסמה, כולנו מבינים היום יותר מתמיד, כמה אימון כושר חשוב לבריאות. יותר ויותר אנשים מחפשים את סוג הספורט שבו יתמידו וייהנו. לפיכך עולה הביקוש במרכזי הספורט, חדרי כושר, הסטודיו לריקוד, כדי להטיב ולתת את השירות הטוב ביותר, נדרשת מערכת יעילה, חכמה לניהול סטודיו. אתם בעלים של מרכז ספורט? רוצים לחסוך זמן וכסף? הגיע הזמן להתקדם טכנולוגית, באמצעות מערכת לניהול סטודיו.

תוכנה לניהול סטודיו פועלת במגוון מישורים:

  • הלקוח- הרשמה לאימונים, תשלומים, מכירות, כניסה למועדון.
  • החברה- כלומר הסטודיו, חדר הכושר- מערכת לניהול עובדים ואף מאפשרת סנכרון בין סניפים.
  • ניתוחים סטטיסטים, מידע, שיציגו מדדים לייעול שיפור ושימור 

מערכת לניהול סטודיו היא זו המאגדת בתוכה מגוון רחב של שירותים: הלקוחות יוכלו להירשם לשיעור האהוב, לשלוח הצהרת בריאות דיגיטלית (מבלי להסתבך במסמכים, הדפסות ושאר אתגרים מסוג זה המסרבלים את ההרשמה) יוכלו להיכנס במהירות ונוחות לסטודיו, לשלם ולבחור את השיעור האהוב עליהם.

יתרונות תוכנה לניהול סטודיו

תוכנה לניהול סטודיו בעלת יתרונות רבים, זוהי מערכת אחת שמאגדת תחתיה סל רחב של מוצרים, מאפשרת סנכרון בין הסטודיו, המאמנים, והלקוחות וכלל השירותים:

  1. נוחות– אין צורך להמתין על הקו לנציג שירות. ניתן לשריין מגרש ספורט, לראות את כלל  השיעורים השבועיים והחודשיים, באילו שעות הם מתקיימים, השעות מי המאמנים להזמין שיעור אהוב ובכך לייצר עבורם לו"ז אימונים מסודר וקבוע שמסתנכרן עם חיי היום יום והשגרה. הלקוחות יוכלו לחדש את המנוי, לרכוש מראש כרטיסים לפעילויות שונות ועוד. 
  2. חיבור בין מתאמנים למאמנים– גם לכם כמועדון, המערכת תאותת על מתאמנים שלא הגיעו תקופה, יש לכם את האפשרות לעקוב ובכך לשלוח תזכורת, לאותת, להתקשר לשאול מה שלומם, אפילו תוכלו לתזכר באמצעות המערכת על הגעה לשיעור. דבר שהוא אלמנט חשוב בשירות הלקוחות.
  3. בנוסף לתיאום השעות והשיעורים האהובים, ניתן לעקוב אחרי הנתונים האישיים שלהם- לאיזה שיעורים נרשמו? כמה הגיעו במהלך החודש ואז לבנות בצורה אפקטיבית את מערך השיעורים של הסטודיו. 

 ישנם יתרונות נוספים כגון: 

הפקת חשבוניות דיגיטליות, אפשרות לסליקה באשראי. תוכלו להגדיר מחירים, לעקוב אחרי נתוני הרשת ועוד. תוכנה לניהול סטודיו תאפשר לכם לחסוך זמן יקר בניהול העסק, להעניק מענה רחב למשתמשים ולאפשר לכם, להתפנות לדברים נוספים חשובים כמו גם לחסוך בהוצאות שונות, להעניק מענה יעיל ומדויק. בסוף, עסק נמדד גם על שירות הלקוחות שלו והמערכת היא חלק מהותי בכך.

חידושים טכנולוגיים המאפשרים שימוש נוח וידידותי,  גם לבעל העסק, לחדר כושר, לבעלת הסטודיו ולא פחות לקוחות הקצה המנויים.

הכירו את הפיצ'רים הקיימים בתוכנה

תוכנה לניהול סטודיו כאמור בעלת יתרונות רבים, היא מכילה בתוכה פיצ'רים רבים, אשר יכולים להיות יעילים הן בקרב המאמנים והן בקרב המתאמנים- 

  • טכנולוגיה חדשה לכניסה לסטודיו- אחת מחוויות הלקוח הנפוצות היא הנגישות למועדון. באמצעות המערכת, ניתן להיכנס דרך צ'יפ חכם, ברקוד נסרק, אפליקציה ועוד. תוכלו אף לעקוב אחר מערך הכניסות של המתאמנים. פיצ'ר זה מתאים גם לעובדים שלכם!. 
  • שמרו על קשר– תוכלו לשלוח ברכת יום הולדת שמח, תזכורת לתשלום, הארכת המנוי, מבצעים ופעילויות ייחודיות במועדון ועוד.  
  • מערכות דיגיטליות חכמות– המאפשרות חתימה על טפסים דיגיטליים, הצהרות בריאות. במקום להדפיס, לסרבל, פיצ'רים אלו מאפשרים נגישות ונוחות וקשר ישיר ומסונכרן בין המתאמנים. כמו- כן, ניתן יהיה לסרוק מסמכים ולשלוח הן ללקוחות והן לעובדים, ללא צורך בהדפסה ותוך כדי שמירה על אקולוגיה. 
  • תשלומים-באמצעות המערכת ניתן לעקוב אחרי תשלומי לקוחות, לשלוח להם תזכורות לשלם, להנפיק חשבוניות אוטומטיות ועוד.

כמו כן, ישנם פיצ'רים שונים כמו אפליקציה לניהול חוגים: הרשמה, עדכונים, תזכורות , מעקבים אישיים וגם בקרה אחרי הלקוחות והמכירות, מעקב אחרי מדדי המכירות. מסך טאץ', מלאי מוצרים לצד פיצ'רים לעיבוד מידע אשר יאפשר לכם כסטודיו, כמרכז אימונים, להנפיק את כל הדוחות שאתם זקוקים להם למען העסק ומעקב: מנויים, מכירות, סטטיסטיות של משתמשים, אחוזי נטישה ועוד. אלו יקדמו בקלות את העשייה, יאפשרו לכם לחשב מסלול מחדש כשצריך, להבין מה האימון המבוקש ביותר, לייעל את מערך השיעורים, לשמור על קשר ישיר ולבנות תוכנית חודשית , חצי שנתית ושנתית לעסק באמצעות ראייה מרחבית.

לאיזה סוגים המערכת לניהול סטודיו מתאימה?

האם היא מתאימה לכולם?

המערכת מתאימה לכל בעלת ובעלת סטודיו- בין אם זה סטודיו ליוגה, פילאטיס, ריקוד, כושר או בין אם אתם מאמני כושר אישיים וקבוצתיים. מערכת פיזיקל לעסקים מתאימה גם לבעלי מועדוני גלישה, חוגי ילדים, כושר, קאנטרי קלאב, מרכזי ספורט ועוד. ניתן להתאים אישית את הפיצ'רים, לסוג הסטודיו, שיאפשרו ניהול לקוחות אפקטיבי וחכם ובאופן ישיר גם לשביעות רצון לקוחות.

התוכנה מאפשרת לייצר חווית שירות ללקוח הסופי, לייעל את ניהול הסטודיו, ליצור שיח וקשר אישי, בצורה יעילה, טובה, נוחה מאוד לצמצם הוצאות ועוד. שימוש מירבי ומטיבי הן בצד המתאמנים והן בצד נותני השירות.

המטרה שלנו, בפיזיקל היא לאפשר לכם להעניק את השירות הטוב ביותר, מענה רחב, לצמוח ולתרום ולספק חוויה טובה ומהנה בקרב המתאמנים והמתאמנות. הפלטפורמה תאפשר ניהול על כלל הפעילויות של המועדון החל משירות לקוחות, שיעורים, מתאמנים, כספים,  שמירה על קשר עם לקוחות פוטנציאלים, או כאלו שפנו בעבר והתעניינו כל זאת באמצעות טכנולוגיה חדשנית ומתקדמת. ככל שתשתמשו במערכת ניהול, תחסכו זמן רב, זאת בשל העובדה שהמערכת עובדת בשבילכם: היא תנפיק חשבוניות, היא תעזור ברישום, אתם תפעלו בקידום, שיווק, בניית אסטרטגיה, הרחבת המוצרים והשירות. 

אז אם החלטתם לקחת את העסק שלכם, קפיצה אחת קדימה לעבר מערכת ניהול משוכללת, טכנולוגית, שתיתן מענה ותמונה רחבה, תאפשר לכם לייעל את השירות, מערך השיעורים , לעקוב, לנהל ולהעניק מגוון מענים למתאמנים ומתאמנות שלכם, אנחנו מזמינים אתכם לבדוק עוד היום את מערכת ניהול הסטודיו. פיזיקל, מקבוצת מובמנט היא החברה המובילה בשוק, עם עשרות אלפי משתמשים, בכל שנה ולמעלה ממאות חברות , בפריסה ארצית רחבה.  26 שנים של ניסיון לבעלי עסקים בתחום הספורט והכושר, מזמינים אתכם, להיות חלק מאתנו, להנגיש טכנולוגית את העסק. 

מאמרים נוספים

לחצו כאן
צריכים עזרה?
היי
מוזמנים לפנות אלינו באמצעות הוואצטאפ >>>