ניהול בריכות שחייה – המדריך המלא

מערכת לניהול בריכות שחייה

שתף שאחרים יהנו גם

WhatsApp
Facebook
Telegram
Email
מערכת לניהול בריכות שחייה

שתף שאחרים יהנו גם

ניהול בריכות שחייה דורש כישורי ניהול לוגיסטיים, אדמיניסטרטיביים, ויחסי אנוש מעולים ועדיין, כל אלו לא מהווים תחליף לעבודה קשה בניהול המערכות השונות בדגש על פעולות לשימור לקוחות ולהרחבת מעגל המנויים הקיים. האם אפשר לעשות את זה קל יותר? התשובה במילה אחת היא: פיזיקל ובמשפט: תוכנה מתקדמת לניהול בריכות שחיה שתקל עליכם את הניהול, תמקסם את יכולות העסק ותאפשרנה צמיחה מבורכת. הכירו את התהליך לניהול בריכות שחייה ואת מערכת לניהול בריכות שחייה שתקל עליכם מכל בחינה. 

 

איך לנהל בריכות שחיה? ההיבטים השונים

משימת ניהול בריכות שחייה דורשת מצוות הניהול לחלוש על תחומים רבים הקשורים בעיקר בניהול הלקוחות, זאת לצד ניהול טכני ועמידה מול גופי הפיקוח והרגולציה. כאן בהמשך נציג את ההיבטים השונים הקשורים בניהול בריכות אופטימלי:  

  • ניהול קשרי לקוחות

ניהול עסקים היום רואה את הלקוח בדמות גרעין הצמיחה של העסק: ככל שנטפח אותו, נציע שירותים משתלמים וניתן לו את המקסימום בהיבט השירות – כך נוכל לפתח את העסק שלנו. כשזה קשור בתחום בריכות השחייה, חשוב מאוד לייצר מערכת לשימור ופיתוח קשרי לקוחות עקבית מצד אחד וחדשנית מצד שני. לקוחות שמקבלים דיוור קבוע בנושאים רלוונטיים, נהנים ממערכת עדכונים נוחה ושקופה ושיעורי שחייה ברמה הגבוהה ביותר – הם לקוחות שיקנו מנויים ארוכי טווח ויעבירו רשמים נלהבים גם לחבריהם, מה שיוביל להרחבת מעגל הלקוחות וליצירת מוניטין חיובי.

  • ניהול צוותים

בנוסף, לניהול מערך הלקוחות, חשוב מאוד לייצר שגרת ניהול צוות אופטימלית. כדי שעסק יתפקד היטב, חייב להתבצע סנכרון מדויק בין פעילויות אנשי המקצוע השונים. נוסף על כך, יש לדאוג למעקב ופיקוח על עבודת אנשי הצוות לצד מתן משוב והערכה בהתאם לביצועים. ניהול צוותים איכותי ימנע נשירת אנשי מקצוע כגון: מצילים, מורים לשחייה, פקידים ואפילו צוותי ניקיון. בריכות שחייה שמנוהלות היטב יכילו אנשי צוות מרוצים שנהנים מעבודתם ומחוברים למותג.

כדי לגרום לכל זה לקרות, מומלץ מאוד להשתמש במערכת CRM לניהול, שתאפשר ניהול צוותים אופטימלי לצד ניהול משימות, ניהול קשרי לקוחות, ניהול מערך השיווק ועוד.

  • ניהול לו"ז מסודר

לקוחות משלמים הם לקוחות שרכשו מנוי במטרה לקבל את המקסימום וליהנות משחייה מהנה בזמנים שנקבעו מראש. כל שינוי פתאומי שאינו מעודכן בדיוור אישי או במערכת ניהול הלקוחות והצוותים של בריכת השחייה – פוגם במוניטין של הבריכה ומייצר חוסר אמון במערכת. שימו לב, מומלץ מאוד לאפשר הן לעובדים והן ללקוחות להתעדכן בכל עת במערכת השעות בתוכנת הניהול של העסק. ניתן להשתמש באפליקציית ניהול מתקדמת שמאפשרת לכל לקוח להיכנס ולצפות בלו"ז המעודכן בכל שעה. כך נמנעים מצבי חוסר נעימות וכל הצדדים נהנים מפעילות מסודרת בשעות שנקבעו.

  • שיווק ופרסום

כדי למקסם את יכולות העסק, חשוב לייצר כל הזמן דיוור שיווקי איכותי, לתחזק קשר עם מנויים ולפרסם נון סטופ. 

מומלץ בהחלט להשתמש במערכת ניהול קשרי לקוחות כפלטפורמת פרסום ושיווק כמו מערכת לניהול חדר כושר. כאן תוכלו לשתף במוצרים ושירותים חדשים שאתם מספקים כחלק מהשימוש בבריכה, לשלוח הטבות שוות, להודיע על מבצעים ולעדכן בנוגע לאירועים בבריכות שחייה. 

  • מכירת מוצרים נלווים

תוכלו להגדיל את היצע השירותים שלכם באמצעות שימוש בחנות אינטרנטית לרכישת מגוון שירותים ומוצרים: מנויים, אביזרי שחייה, אביזרי ספורט ועוד. חשוב ליצור ממשק משתמש נוח וידידותי וכן אפשרות לתשלום מאובטח באפליקציות תשלום ובאשראי. בהרחבת אפשרויות הסחר שלכם אתם מגדילים מכירות ומנגישים שירותים גם למי שאינו מגיע פיזית לשטח הבריכה. 

  • הגדלת מספר הלקוחות המנויים

כאן מתפקידכם לדאוג להגדיל את מספר המנויים לבריכות השחייה. חשוב להגביר חשיפה באמצעים דיגיטליים ובמדיות נוספות, לייצר מבצעים של 'חבר מביא חבר' שמהווים נוסחה ותיקה אך מנצחת ולצ'פר אנשי צוות שמצליחים לגייס מנויים נוספים.

  • בקרת תשלום והשתתפות

שימו לב שכדי שבריכות השחייה יתנהלו בצורה נאותה, יש לדאוג לבקרה קפדנית על תשלום מצד כל לקוח, מספר משתתפים בכל שיעור והרשמת נרשמים חדשים. ניתן לעקוב אחר הפעילות העסקית בשימוש בדיגיטל ובכך לייעל ולדייק את תהליך הפיקוח על תזרים המזומנים בעסק ועל ניהול מערך התשלום בצורה מיטבית.

  • בקרת איכות, שיפור ושדרוג

מהו השיעור הטוב ביותר? איזה שיעור שחייה מאופיין במספר המשתתפים הגבוה ביותר? מיהם אנשי הצוות המקצועיים שמביאים לקוחות? כל אלו נתונים שניתן לאתר באמצעות מערכות ניהול מתקדמות. חשוב לדאוג לרישום של נוכחות בכל שיעור ובכך ליצור דוחות שיעזרו למקסם את מערך השיעורים בבריכה ובכך ליצור תוכנית שנתית משופרת בהתאם להעדפות הלקוחות.

  • פיזיקל – יד ימינכם בניהול בריכות שחייה

פיזיקל הינה תוכנה מתקדמת המאפשרת ניהול בריכות שחייה ברמה הגבוהה ביותר ובמינימום מאמץ. המערכת המתוחכמת מאפשרת לכם לעקוב בקלות אחרי תוצאות קידום קשרי לקוחות, לפקח על מערכת לניהול שעות, לנהל חנות אונליין וליהנות מדוחות כניסה מתקדמים. אגב, מערכת פיזיקל מהווה גם מערכת לניהול מכוני כושר וכן היא משמשת גם בתור תוכנה לניהול מגרשים.

באמצעות פיזיקל תוכלו למקסם את חווית המשתמש של הלקוח, לחסוך זמן לכם וללקוחות, לבצע הרשמה מקוונת לקורסים, להפיק דוחות חכמים, לאפשר החתמת טפסים בדיגיטל, לשלוט על מתחם קניות אונליין מצליח ועוד. 

מנהלים בריכת שחייה? השאירו פרטים והצטרפו לקהילת מנהלי בריכות השחייה המצליחים בישראל עם מערכת חכמה, נוחה ורווחית.

מאמרים נוספים

לחצו כאן
צריכים עזרה?
היי
מוזמנים לפנות אלינו באמצעות הוואצטאפ >>>