CRM לשימור לקוחות – כל מה שחשבו לדעת

crm לניהול פילאטיס

שתף שאחרים יהנו גם

WhatsApp
Facebook
Telegram
Email
crm לניהול פילאטיס

שתף שאחרים יהנו גם

הלקוח שלכם עבר דרך עד שהחליט לרכוש מנוי למועדון כושר: הוא התלבט, שקל, בחן את האפשרויות ובחר בכם כדי לספק לו מנוי השתתפות פעיל. בהתאם להשקעה אותה ביצע הוא מעוניין ליהנות מחוויית שירות מקסימלית, זמינות ופעילות התואמת את הלו"ז במדויק. שימו לב כי אחת מהפעולות החשובות בכל עסק היא שימור לקוחות. שואלים את עצמכם איך עושים את זה?! תשובות בפנים!

 

  1. היכנסו לנעלי הספורט של הלקוח

כדי לשמר לקוחות ולהפוך אותם לחלק בלתי נפרד מקהילת המנויים של מכון הכושר, עלינו להיכנס לנעליים שלהם ולהבין מה מניע אותם. 

שאלו את עצמכם: מדוע המנויים בחרו להירשם? מה הם מעוניינים להשיג? מה רמת הציפיה שלהם בנוגע לרמת שירות? איזה יחס הם מצפים לקבל? מהם הצרכים אותם הם מעוניינים לספק ברישום למנוי שנתי?

חשוב לאפיין מספר סגנונות של לקוחות על מנת להגיע לכמה שיותר נרשמים ולזהות מה הם היו מעוניינים לקבל במסגרת המנוי למועדון הכושר.

  1. מערכת CRM מתקדמת לניהול לקוחות

לאחר 'ביקור' נימוסין בעולמם של הלקוחות שלכם, ניתן להסיק מספר מסקנות. הראשונה שבהם קשורה בתרבות התקשורת העכשווית שמאמצת אמצעים דיגיטליים לפיתוח קשרי עסק-לקוח ועושה שימוש מערכות ניהול לקוחות מתקדמות. 

מערכת CRM הינה ממשק לניהול קשרי לקוחות המהווה בסיס תקשורתי איכותי לניהול לקוחות ולהעלאת רמת שביעות הרצון בקרב המנויים.

באמצעות מערכת זו ניתן לחלוש על תחומים רבים הקשורים בניהול יעיל של קשרי לקוחות:

  • אפיון לקוח

מערכת CRM מאפשרת איסוף מידע רלוונטי על הלקוח (גיל מצב משפחתי, תחום עיסוק וכו'). כך ניתן לבנות פרופיל לקוח וללמוד אותו במטרה להגיש לו שירות מותאם אישית.

  • איתור דפוסי צריכה קודמים

המערכת מזהה העדפות לקוח באמצעות זיהוי של התנהגויות צריכה על פי פעולות אותן ביצע הלקוח במערכת בעבר.

  • זיהוי העדפות הלקוח

כאן המערכת מעריכה מהן העדפותיו של הלקוח, לדוגמה ביחס לערוץ תקשורת מועדף, מכאן ניתן ללמוד איזה ערוץ תקשורת נכון לצורך יצירת קשר עמו, מהם המוצרים אותם הוא מעוניין לצרוך ואילו שיעורי כושר הם האהובים עליו ביותר.

  • מדד שביעות רצון

מערכת CRM חכמה תדע לנטר את פעילויות הלקוח ולמדוד באמצעותן את רמת שביעות הרצון שלו מרמת השירות של העסק: כך לדוגמה רישום מחדש לקורס אימון נוסף מעיד על רמת שביעות רצון גבוהה, לעומת עזיבה של חדר הכושר ומתן חוות דעת שלילית המסמנים ירידה ברמת ההנאה ומצמידים תגית של לקוח בלתי מרוצה.

  • מוקד שירות מקצועי

מערכת CRM לניהול מגרשים או CRM לניהול פילאטיס מאפשרים הנגשה של מרכז מידע ושירות מקצועי לטובת הלקוחות גם בדיגיטל: למקסום חווית השירות ניתן להציע תקשורת בווצאפ, במייל, בטלפון ובמענה פנים אל פנים. מוקד שירות איכותי הוא כזה הזמין ללקוח בכל שעה ומאפשר יצירת קשר בכל עניין. חשוב כי נותני המענה יהיו מקצועיים בתחומם ויספקו מידע אמיתי ובעל ערך ללקוח.

  • תהליכי מכירה אוטומטיים 

ניתן לשלב חנות אונליין נוחה עבור מועדוני כושר, מגרשי ספורט ובריכות שחייה לצורך אספקת כל הציוד הנדרש ללקוח. לקוח שיכול תחת קורת גג אחת ליהנות מאימון כושר מקצועי, יחס אדיב, תקשורת רציפה וציוד מקצועי ייעודי לרכישה, הוא לקוח שיש לו מעטפת עסקית נכונה ורוב הסיכויים שהוא יעדיף להישאר חלק מהמערכת ולא יפנה למתחרים.

הכירו את פיזיקל – מערכת CRM שמבינה עסקים

פיזיקל, תוכנת ניהול קשר לקוחות מתקדמת, מספקת למגוון עסקים רחבי בארץ שירותי מערכות CRM ברמה המתקדמת ביותר. המערכת מתייחדת באספקת שירותים ייעודיים עבור עסקים בתחום הספורט. באמצעות פיזיקל יכול כל לקוח ליהנות משימוש קל ונוח במתחם שירות יעיל הכולל אפשרויות רישום לקורסים, מעקב אחרי מדדים אישיים, קבלת תזכורות ועדכונים ורכישה של שיעורים ומוצרים.

נוסף על כך מספקת המערכת מערך ניהול לקוחות חדשני המתגבר את רמת הקשר עם הלקוח ומאפשר שליחת ברכות יום הולדת, הודעות, הטבות ועדכוני מבצעים במגוון ערוצי תקשורת. 

CRM לניהול מועדון כושר ומערכת שעות הינו פיצ'ר נוסף עמו ניתן לייעל את הפעילות העסקית ואת קשרי הלקוחות: כך ניתן לעדכן לקוחות ואנשי צוות במערכת הזמנים ובשינויים שונים בלו"ז בזמן אמת. עסק המנוהל היטב, חייב לספק מערכת שעות ש'דופקת'. עם פיזיקל, לא תצטרכו להתאמץ כדי לייצר דיוק בזמנים ושגרת עדכונים שוטפת.

עם פיזיקל – מערכת לניהול מגרשים, תוכל לבצע בקרות כניסה, לסרוק את כל המסמכים ללקוח, לאפשר החתמה דיגיטלית וליצור חוויית משתמש מעולה. פיזיקל הופכת לברות השגה – גם שיטות עבודה הכוללות ניהול שיווק ומכירות אופטימלי, ניהול עובדים מרחוק, ניהול רשת סניפים מתוך שליטה מלאה והנהלת חשבונות בדיגיטל.

עסקים רבים בתחום הספורט מדן עד באר שבע כבר מחזיקים בקהילות לקוחות ברמת שביעות רצון גבוהה מאוד. עם פיזיקל, גם אתם תוכלו לכתוב סיפור הצלחה דומה.

מערכת CRM לשימור לקוחות – כך מנהלים היום עסקים בתחום הספורט

בשנת 2023, עסקים מבינים כי המנוע של העסק הוא הלקוח. כדי לשמור על יחסים משופרים ולמקסם את חווית המשתמש של הלקוח בשירותי מועדון הכושר שלכם, חשוב שתאמצו את פיזיקל – CRM לניהול מערכת שעות מתקדמת שתמנף את יכולות העסק שלכם, תפתח לו שרירים ותעמיד אותו באחד מהמקומות הראשונים במרתון העסקי בענף. צרו קשר עכשיו עם פיזיקל להצטרפות לתוכנת הניהול האופטימלית של עולם אימוני הכושר.

 

מאמרים נוספים

לחצו כאן
צריכים עזרה?
היי
מוזמנים לפנות אלינו באמצעות הוואצטאפ >>>