הסטודיו לפילאטיס משגשג? התקדמו לאפליקציה לניהול סטודיו

Slim,Fitness,Young,Girl,Practices,Relaxation,Yoga,Indoor,At,Home.

שתף שאחרים יהנו גם

WhatsApp
Facebook
Telegram
Email
Slim,Fitness,Young,Girl,Practices,Relaxation,Yoga,Indoor,At,Home.

שתף שאחרים יהנו גם

כדי להמשיך בשמירה על בריאותם של המתאמנים, לחזק איתם את הקשר ולנהל כל שיעור ביעילות – הסטודיו שלכם זקוק לאפליקציה מתקדמת שתזניק אותו קדימה. כך תוכלו להצטרף למי שכבר נהנים ממנה

חוג פילאטיס הפך בשנים האחרונות לחלק בלתי נפרד מהשגרה של מתאמנים ומתאמנות, בין אם מדובר על פילאטיס מכשירים או על פילאטיס מזרן. ובכל זאת, פתיחת סטודיו פילאטיס היא תהליך שכרוך בצליחת מגוון רחב של משוכות, בדומה לבתי עסק רבים אחרים שעושים את צעדיהם הראשונים. החל מבחירת מקום להשכרה, דרך גיוס מדריכי פילאטיס מוכשרים ועד להרחבת מעגל הלקוחות. כך שאם התמודדתם עם כל האתגרים והקמתם סטודיו משגשג, אין ספק שמגיעים לכם מלוא הכבוד וההערכה.

כדי לשמר את ההצלחה של עסק קיים ואף להגיע לצמיחה והתרחבות נוספת, נדרשים חשיבה ותכנון בכל הקשור לשלבים הבאים. בעלי עסקים מצליחים בעולם הספורט נדרשים להתמודד עם גדילה בכמות המתאמנים, להעניק להם חוויית שימוש מיטבית, לחזק איתם את הקשר ולעודד אותם להפוך ללקוחות קבועים. במקביל, הם חייבים גם לנהל צוות עובדים, לשבץ שיעורים, להתמודד עם ניירת וכדומה. במילים אחרות, להתפרש על פני אינספור תחומים בעת ובעונה אחת. בדיוק בנקודה הזו, נכנסת לשימוש אפליקציה לניהול סטודיו.

משיגים את כל המטרות

אחרי שהתרגלנו להשתמש בפתרונות טכנולוגיים מתקדמים במגוון זירות, הגיע הזמן ליישם אותם גם בעולמות הכושר. בעזרת אפליקציה לפילאטיס שמיועדת לבעלי עסקים בתחום הכושר וללקוחותיהם, תוכלו לשדרג את חוויית המשתמש של כל הצדדים – שלכם, של הצוות ושל המתאמנים עצמם. אם אתם בעלי סטודיו לפילאטיס, תוכלו להיעזר באפליקציה לניהול סטודיו למבחר צרכים יומיומיים. לשריין חללי אימון, לקבל דיווחים בנוגע לנוכחות או היעדרות של המתאמנים או של הצוות, לשבץ מדריכי פילאטיס ולהישאר עם אצבע על הדופק בכל רגע.

הלקוחות שלכם יוכלו להשתמש באפליקציה כדי לשמור אתכם על קשר, לדעת באילו שעות מתקיימים האימונים האהובים עליהם ואפילו לרכוש מוצרים משלימים בכמה צעדים פשוטים. בנוסף, האפליקציה תאפשר להם לעקוב בקלות אחרי המדדים האישיים שלהם, כדי לקבל אינדיקציה על כך שהם נמצאים בדרך הנכונה, וכמובן גם לקבל מכם תזכורות ועדכונים חשובים שלא כדאי לפספס.

מוכנים לצאת לדרך? עם פיזיקל אין יותר נוח מזה

פיזיקל היא מערכת שמאפשרת לבעלי עסקים בעולם הבריאות והכושר ליהנות מחוויית שימוש מתקדמת מתמיד. בין אם מדובר במועדוני כושר, חוגים, סטודיו לפילאטיס ועסקים נוספים בתחום הבריאות. התוכנה של פיזיקל כוללת דוחות חכמים, חתימה דיגיטלית על טפסים, חנות אונליין ואפליקציה ייעודית ללקוחות. על ידי שימוש במערכת ניתן לחסוך זמן יקר ולחזק את הקשר עם מתאמנים קיימים, באמצעות כלים נוחים, אינטואיטיביים ופשוטים לשימוש.

היכולת להתאים את המערכת לצרכיו האישיים של כל לקוח, באמצעות תהליכי אפיון והטמעה מתקדמים, מאפשרת למגוון רחב של עסקים להתקדם לניהול חכם ויעיל יותר. ולכן במקרה של פיזיקל פילאטיס מכשירים הוא רק אחד מבין שלל השיעורים שיכולים להרוויח מהתהליך. הסטודיו שלכם נמצא בצמיחה ואתם רוצים לעמוד בקצב? עם פיזיקל הופכים את האתגר לבר השגה.

מאמרים נוספים

לחצו כאן
צריכים עזרה?
היי
מוזמנים לפנות אלינו באמצעות הוואצטאפ >>>