דוחות שמנהלים חייבים להכיר

pexels-thisisengineering-3912952

שתף שאחרים יהנו גם

WhatsApp
Facebook
Telegram
Email
pexels-thisisengineering-3912952

שתף שאחרים יהנו גם

להישאר עם אצבע על הדופק, לזהות אתגרים עתידיים ולמפות יעדים עסקיים – הפקת דוחות מתוך מאגר המידע שלכם יכולה לאפשר לכם את כל אלה ועוד. לא הגיע הזמן לנסות?

במציאות של היום, בתי עסק מתמודדים עם כמויות עצומות של מידע, שמגיעות ברמה היומיומית ממגוון רחב של גורמים. על ידי ניתוח נתונים באופן סדיר (שנקרא גם בשם "ניתוח ביג דאטה"), יכולים בעלי העסקים להפיק תובנות חשובות – כדי להתייעל, להגדיל מכירות ולזהות בעיות ואתגרים פוטנציאליים.

ניהול מועדון כושר מחייב קבלת החלטות מבוססות מידע הנוגעות לחוגים, למנויים ולפעילות אנשי הצוות. בעזרת הפקת דוחות רלוונטיים ממאגרי המידע העומדים לרשותכם, תוכלו לראות את התמונה המלאה כחלק מניתוח מעמיק, שישמש אתכם לסיכום שבוע או תכנון החודש הבא. אלעד שני, מנהל השירות והצלחת הלקוחות של פיזיקל, סיפר לנו איך עושים את זה ואילו דוחות גם יעזרו לכם להגיע אל המטרה.

לקוחות, עסקאות ומה שביניהם

"ברמת הבקרה היומית, קיימים נתונים בולטים שמנהל צריך לבדוק עם הקפה של הבוקר, כדי לחסוך לעצמו כסף וכאבי ראש. אחד מהעיקריים הוא דוח לקוחות פעילים, כלומר כמה לקוחות משלמים יש לו ברגע נתון". אלעד מציין שמדובר בדוח שמיועד לעזור למנהל להבין מה הצמיחה החודשית שלו, ואם הוא מגיע לתוצאות שאליהן הוא חותר. שנית, מנהלים נדרשים לבצע בקרה הקשורה לבדיקת הכספים במערכת, ולוודא באמצעות הדוחות המציגים את תזרים המזומנים אם כל העסקאות עברו.

"קיימים דוחות חשובים נוספים עבור עסקים שנמצאים בצמיחה. דוח הכניסות למשל, מאפשר ללמוד מהם השיעורים והמדריכים הפופולאריים ומהן השעות המתות, כדי להחליט אם כדאי לעסק להציע מחיר מיוחד לשעות מסוימות או לחסוך בכוח אדם בחלונות זמנים שבהם לא נדרש צוות מתוגבר".

התובנות שעוזרות לכם להסתכל צעד אחד קדימה

אלעד מדגיש שדוחות מסייעים למנהלים בשלושה רבדים שונים. "קודם כל, אני יכול להבין מה קורה איתי כרגע, באמצעות דוח ניהול כללי שניתן להוציא ברמה היומיומית כדי לקבל תמונת מצב קלנדרית מתחילת החודש ועד סופו. אפשרות שנייה היא להוציא דוחות חודש קדימה, כדי לתכנן את החודש הבא. הרובד השלישי יתייחס להוצאת דוחות אחורה, כדי לתחקר מה קרה בחודש הקודם. להבין מה גרם לי להפסד לקוחות, למה לא עמדתי ביעדים וכדומה".

חשוב להבין שהיכולת להיערך מראש לאתגרים פוטנציאליים, נוגעת בקשת רחבה של תחומים. החל מאיזון חובות קטנים שעלולים לצמוח ועד למניעת נטישת לקוחות. "בסופו של דבר, גיוס לקוח חדש עולה פי שלוש מאשר שימור לקוח קיים. על ידי בדיקת דוחות של לקוחות נעדרים לדוגמה, אפשר לתפוס לקוחות קיימים שהפסיקו להגיע עוד לפני שהם מחליטים אם לחדש את המינוי או לא – כדי להבין כיצד ניתן לשמר אותם".

מה מייחד את הפתרון של פיזיקל?

ניהול חדר כושר כולל התמודדות עם כמויות מידע גדולות, שהופכת להרבה יותר מדויקת, יעילה ונוחה בעזרת הדוחות של פיזיקל. "פיזיקל מאפשרת להוציא דוחות בצורות שונות, שמקלות על ניהול העסק לפי המודל העסקי המועדף על כל מנהל. מנהל שזקוק לדוח לקוחות פעילים או לדוח מכירות למשל, יכול לפלטר אותו לפי סעיפים שרלוונטיים לו. במקרה של מעקב אחרי עבודת אנשי המכירות שלכם, תוכלו לקבל מידע לפי אחוזי סגירה, איש מכירות ספציפי ועוד".

אם גם אתם רוצים לעשות סדר בנתונים ולצאת לדרך חדשה – פיזיקל תספק עבורכם את הפתרון המתקדם והנוח ביותר. כולל הסבת נתונים ממערכת המקור, במקרה של מעבר ממערכת קודמת.

מאמרים נוספים

אפליקצית_כושר_מתקדמת (1)

קחו את המועדון שלכם לרמה הבאה!

הצטרפו לפלטפורמה המתקדמת בישראל לניהול מועדוני הכושר וקבלו תקופת הצטרפות חינם!
השאירו פרטים ונדאג לחזור אליכם בהקדם.

לחצו כאן
צריכים עזרה?
היי
מוזמנים לפנות אלינו באמצעות הוואצטאפ >>>