האפליקציה הנוחה ביותר לניהול מגרשי ספורט

CRM לניהול עסק

שתף שאחרים יהנו גם

WhatsApp
Facebook
Telegram
Email
CRM לניהול עסק

שתף שאחרים יהנו גם

ניהול מגרשי ספורט הוא תחום מסועף הכולל אספקטים שונים ביניהם: הנגשת ממשק הזמנות דיגיטלי, שליטה ובקרה על שימוש במגרשים, ניהול לוח זמנים מדויק, קבלת משוב מהלקוח, שיפור ושדרוג ביצועים בשטח, אחזקה וטיפוח המגרשים וכל זה רק על קצה המזלג. עסקים המעוניינים לפתח שרירים ולייצר מערכת עסקית בתפקוד גבוה מבינים כי עליהם לגייס את הטכנולוגיה כדי למקסם את העבודה. כאן תוכלו להיחשף לאפליקציית פיזיקל – האפליקציה שמטייבת ניהול מגרשים, מחזקת קשרי לקוחות ומביאה את העסק להשגת תוצאות משמעותיות.

 

  1. אפליקציה לניהול מגרשי ספורט שנותנת הרבה יותר

אפליקציית פיזיקל כובשת את שוק העסקים בתחום הספורט כשהיא מגישה מערכת crm לניהול עסק – מדויקת יותר, משודרגת יותר וממוקדת יותר.

 

  1. מנהלים מגרשי ספורט בדיגיטל

האפליקציה של פיזיקל כוללת למעלה מ-10 תוספים איכותיים בהתאמה מלאה לכל עסק. שימו לב כי ניתן להגדיר מהם הפיצ'רים המתאימים לכם בתוך אפליקציה לניהול מגרשים ובכך לייצר מערכת שעובדת עבורכם ומספקת לכם את הפונקציות הנדרשות באופן ממוקד. 

 

  1. מתמקדים ספציפית בעסק שלך

בהשוואה למערכות CRM אחרות בשוק כמו Arbox ,Salesforce,

תוכנת fizikal היא מערכת שפותחה במיוחד עבורכם. זו אפליקציה לניהול מגרשים שמספקת גם מערכת לניהול מכון כושר ולניהול בריכות שחיה. בהתאם לממשק הממוקד, אתם נהנים מאפשרויות המותאמות לצורך שלכם בצורה מדויקת.

כך לדוגמה: ניהול זמנים של מגרשי ספורט בצורה ספציפית, ניהול מערך ההזמנות, בקרת תשלום ומעטפת שירותים משלימה.

זו הסיבה שרבים ממנהלי סטודיו בישראל העוסקים באימוני פעילות גופנית, שחייה, מועדוני כושר ומגרשי ספורט בוחרים בפיזיקל כאפליקציה מועדפת. 

 

  1. קשר רציף עם הלקוח

באמצעות האפליקציה ניתן לנהל את קשרי הלקוחות באופן האופטימלי ביותר: תוכלו לאפשר ללקוחות שלכם להיכנס למתחם הדיגיטלי בכל עת ולבצע הזמנת מגרשים בצורה אוטומטית. המערכת תסנכרן את ההזמנות השונות, תמנע כפילויות ותאפשר ללקוח לצפות ביומן ההזמנות שלו בכל שעה. בנוסף, מוקד השירות באפליקציה יוכל לשמש את המזמינים למתן חוות דעת ודירוג רמת שביעות הרצון שלהם מהשירות, מה שיאפשר לכם לקבל אינדיקציה בהתאם למה שהלקוחות שלכם חושבים עליכם ובמקרה הצורך לשפר ולייעל תהליכים במערכת.

 

  1. שליטה מלאה על מספר מגרשים במקביל

מנהלים מספר מגרשים בו זמנית? אם בעבר חשבתם שזה מתכון לכאב ראש,
אפליקציית fizikal הופכת ניהול רשת מגרשי ספורט למשימה קלה ונוחה לתפעול!

באמצעות האפליקציה ניתן לעקוב ולהשוות , להגדיר הרשאות לעובדים, לרכז נתונים ולייצר שגרת עבודה נוחה ורגועה. הממשק של פיזיקל מתקדם ביותר ומציע ניהול אופטימלי במינימום זמן ומאמץ.

 

  • שמים דגש על חווית משתמש

חווית משתמש משופרת היא ההבדל בין מעגל לקוחות שהולך וגדל לבין דעיכה עסקית. שימו לב, האפליקציה של דיגיטל מציעה חווית משתמש טובה הרבה יותר בדגש על קשר ישיר ועקבי עם כל לקוח, מערכת ניהול הזמנות נוחה וקלה לשימוש, עדכונים ושמירה על תקשורת פתוחה נון סטופ, החתמה מרחוק וצמצום ההתעסקות הבירוקרטית למינימום. לקוח מרוצה הוא לקוח שיחזור ויצרוך את שירותי העסק שנית וגם ימליץ לאחרים. זו הסיבה שהשקעה במערך קשרי לקוחות מתוחזק היטב, חיונית לניהול עסקי תקין. עם פיזיקל, יצירת חווית משתמש מעולה – זה קל!

 

  • יוצרים תשתית שיווק

פיזיקל היא אפליקציה לניהול בריכות שחייה ומתחמי כושר נוספים שמאפשרת לנהל את מערך השיווק בצורה אפקטיבית יותר. כאן תוכלו להקפיד על דיוור קבוע של קופונים, הטבות, מבצעים ומודעות שיווקיות על שירותים ומוצרים. בחירה בערוץ תקשורת מועדף עבור כל לקוח יאפשר לכם למקד את פעולות השיווק והפרסום ולייצר מודעות וחשיפה לכל שירות חדש או מוצר שאתם משיקים. באמצעות האפליקציה החכמה תוכלו למפות את המדיות השונות לפרסום וליצור קמפיינים מדויקים לתוצאות מקסימליות.

כמו כן, בפיזיקל תוכלו ליהנות מניהול מדויק של חנות לציוד נלווה. מנהלים מגרשי טניס? למקסום הרווחים ולהגדלת היקף המכירות, מומלץ לספק ללקוח חנות אונליין עם כל הציוד הרלוונטי ובכך לאפשר לו ליהנות ממעטפת שירות כוללת תחת קורת גג אחת. ככל שתרחיבו את מערך השירותים שלכם תוך שמירה על דיוק בבחירת המוצרים הנכונים, תוכלו להגדיל את רווחיות העסק במקביל להעלאת רמת שביעות הרצון של הלקוחות. עם אפליקציית פיזיקל, ניהול חנות מקוונת זו משימה קלה הרבה משאתם יכולים להאמין.

 

מערך CRM מתוגבר

כשהלקוח שלכם מחובר למותג הוא נותן אמון רב יותר במוצרים ושירותים ושומר על קביעות בהזמנת מגרשים דווקא מכם וברכישת מוצרים נלווים. שימו לב כי באמצעות האפליקציה תוכלו לתגבר את התקשורת עם כל לקוח, לאפשר שליחת משוב ופידבקים ולתת יחס אישי. כל אלו פעולות שמקדמות אתכם מבחינה מקצועית, משפרות את התדמית העסקית ומייעלות את ניהול הלקוחות בעסק.

 

פיזיקל – אפליקציה מובילה לניהול מגרשים

באמצעות האפליקציה של פיזיקל אתם יכולים להגיע רחוק הרבה יותר בניהול מגרשי ספורט: ניהול הזמנות אופטימלי, מערכת זמנים ש'דופקת' כמו שעון, לקוחות מרוצים יותר ומקסום מערך השיווק בחברה. מעוניינים לקפוץ עשרה צעדים קדימה? רוצים לייעל את יכולות ניהול המגרשים בעסק שלכם? אפליקציית פיזיקל פותחה ממש עבורכם! השאירו עכשיו פרטים באתר והתקדמו לאפליקציית ניהול מובילה שמייעלת את העבודה ומגדילה רווחים!

 

מאמרים נוספים

לחצו כאן
צריכים עזרה?
היי
מוזמנים לפנות אלינו באמצעות הוואצטאפ >>>