5 נקודות שחשוב לדעת על ניהול חוגי ספורט שונים

תוכנה לניהול סטודיו

שתף שאחרים יהנו גם

WhatsApp
Facebook
Telegram
Email
תוכנה לניהול סטודיו

שתף שאחרים יהנו גם

מנהל מועדון כושר וחוגי ספורט?
עם התפתחות ענף הספורט בשנים האחרונות לאור המודעות ההולכת וגוברת לחיוניות
של שגרת פעילות גופנית קבועה – הולך וגדל גם הביקוש לחוגי ספורט.

עם זאת, ניהול של חוגי ספורט מצליחים דורש מיומנות, יכולות ניהול גבוהות ואמצעי ניהול טכנולוגיים מתקדמים, על מנת להוביל בשוק התחרותי.

במאמר זה, נציג מספר קביעות הקשורות בניהול ספורט ונציע דרך אפקטיבית לניהול
חוגי ספורט בהצלחה מירבית.

 

  1. שמירה על קשר עם מתאמנים חיונית לשימור מעגל הלקוחות הקיים

מעגל הלקוחות הקיימים הוא הנכס היקר והחשוב ביותר לעסק של חוגי ספורט על ענפיו השונים. הלקוחות מהווים את ליבת העסק ועל כן חשוב לעשות כל מאמץ כדי לשמר אותם. שימור לקוחות באמצעות קשר ישיר ורציף נחשב לאחת הדרכים היעילות ביותר. 

תחת כותרת זו נכנסים: עדכונים שוטפים על הנעשה בחיי העסק בכלל והודעות ספציפיות ללקוח/לקבוצה מסוימת, ברכות לימי הולדת ולכבוד תאריכים מרגשים נוספים, שליחת תוכן רלוונטי ללקוחות לדוגמה: תוכן על תזונה נכונה למתאמנים וכדומה, שיתוף במיזמים, תמונות שונות וסרטונים מחיי שיעורי הספורט, שליחת מבצעים, הטבות וקופונים לרכישה בחנות האונליין של מועדון הכושר ועוד.

עם הזמן, הלקוח חווה תחושת שייכות וקשר עם מועדון הכושר מה שגורם לו לרוב לשביעות רצון ושומר עליו באופן טבעי מפני עזיבה או נטישה.

 

  1. ניתן לייעל ניהול חוגי ספורט באמצעות עמדות שירות עצמי ללקוחות

מנהלי חוגי ספורט שונים לא יודעים מזה, אבל ניתן לחסוך בזמן ובכוח אדם באמצעות עמדות דיגיטליות לרישום, רכישת מנויים, חתימה והזנת טפסים, רכישת כרטיסים לאירועים והזמנת מתחמים והכל באמצעות מערכת ממוחשבת, חכמה וידידותית למשתמש. 

אפשרות זו דורשת תקופת הטמעה, אולם בסיכומו של תהליך, היא מאפשרת לנציגי שירות להתמקד במינוף העסק הכולל שיווק, השגת לקוחות חדשים ושירות הלקוחות הוותיקים בצורה המקסימלית.

 

  1. מערכת ניהול שעות דיגיטלית מאפשרת לכם חיסכון בכוח אדם

דרך נוספת לחיסכון בכוח אדם וייעול המערכת היא תוכנה לניהול חוגים הכוללת תוסף של מערכת לניהול שעות. מה כוללת מערכת זו? היא מאפשרת את שיבוץ הלו"ז למתאמנים ולמאמנים, אפשרות לשריון של אולמות ספורט ומתחמים, התראה על היעדרות של לקוחות או עובדים וכן דיווח נוכחות בצורה הקלה והנוחה ביותר.

באמצעות תוכנה זו, ניתן ליהנות משקיפות מלאה בין צוות מועדון הכושר לבין המתאמנים, לרכז דיווחי נוכחות ולייצר מינימום תקלות על רקע של ליקוי בעדכונים או חוסר הבנה. 

 

  1. השקעה בחוויית לקוח חיובית מהווה השקעה בשיווק

הלקוחות שלנו היא הפרסומאים הטובים ביותר של חוגי הספורט – לטוב ולמוטב. כאשר לקוח מרוצה, הוא באופן טבעי משתף בני משפחה וחברים בחוויה הטובה שלו מחוגי הספורט, וכן להפך. שיתוף מפה לאוזן מהווה אמצעי שיווק אמין ואפקטיבי במיוחד כך שרבים מהלקוחות במועדוני הספורט הם תוצאה של שיתוף "שגרירי" ספורט שהשתתפו, נהנו וסיפרו הלאה.

מה שחשוב לדעת הוא שהשקעה בחוויית הלקוח היא ארוכת טווח ומשפיעה הן על לקוח ספציפי והן על לקוחות פוטנציאליים נוספים. באמצעות תוכנה לניהול סטודיו, ניתן לייעל תהליכים, לאפשר ללקוח ליהנות ממערכת דיגיטלית נוחה ונגישה ולמקסם את תחושת ההנאה שלו מהמפגש עם חוגי הספורט שלכם. תוכנה לניהול בריכות שחייה, חוגי ריקוד, חוגי טניס וכל ענף ספורט אחר מאפשרת ללקוחות לקצר למינימום זמני המתנה, להיות מדווחים נון סטופ בנוגע ללו"ז שיעורי הספורט, לקבל דיווחים, התראות והטבות ולהיות חלק בלתי נפרד מהווי החיים הדינמי של המועדון הספורטיבי כלקוחות מרוצים. 

 

  1. קיימת אפשרות פשוטה לחזות נטישה בשיעורי ספורט ולדעת מהם השיעורים בהם כדאי להשקיע

באמצעות פלטפורמת ניהול מתקדמת, ניתן כיום להפיק דוחות ולנתח את מצב העסק ושביעות הרצון של הלקוחות מסוגי השיעורים השונים על פי מאגר המידע האישי של החברה. כך אפשר לזהות שיעור עזיבה פוטנציאלי לצד שיעורים מוצלחים אותם כדאי להרחיב – כדי לספק ללקוחות את הצרכים שלהם. 

פיזיקל – הפלטפורמה שלכם לניהול מתקדם של חוגי ספורט

פיזיקל היא תוכנה לניהול עסק שחתומה על תוצאות כאשר למעלה מחצי מיליון מתאמנים עושים בה שימוש בכל רחבי הארץ. הצטרפו להצלחה של מועדוני הכושר וחוגי הספורט המובילים ותהנו מניהול קל, נוח ואפקטיבי במיוחד למערך החוגים שלכם.

 

צרו עוד היום קשר עם פיזיקל לקביעת פגישת ייעוץ והזניקו את העסק שלכם קדימה.

 

 

מאמרים נוספים

אפליקצית_כושר_מתקדמת (1)

קחו את המועדון שלכם לרמה הבאה!

הצטרפו לפלטפורמה המתקדמת בישראל לניהול מועדוני הכושר וקבלו תקופת הצטרפות חינם!
השאירו פרטים ונדאג לחזור אליכם בהקדם.

לחצו כאן
צריכים עזרה?
היי
מוזמנים לפנות אלינו באמצעות הוואצטאפ >>>