הפלטפורמה המובילה בישראל לניהול מועדוני כושר – כל מה שצריך לדעת

ניהול חוגים

שתף שאחרים יהנו גם

WhatsApp
Facebook
Telegram
Email
ניהול חוגים

שתף שאחרים יהנו גם

בבחינת עסקים מצליחים בכלל ומועדוני כושר בפרט ניתן להניח את האצבע על מספר תנאי יסוד עליהן מושתתת הצלחה עסקית: ניהול חכם של שיווק, מכירות, עובדים, לקוחות ולו"ז וכן מיקסום היכולת העסקית באמצעות עזרים דיגיטליים לשימוש עצמי על ידי לקוחות ועובדים. פיזיקל – הפלטפורמה הדיגיטלית של מועדוני הכושר בישראל נותנת בראש עם מערכת ניהול חכמה שמאפשרת למועדוני כושר לרוץ מרתון ולנצח במרוץ העסקי. קראו על פלטפורמה לניהול מערכת שעות החכמה של פיזיקל ואיך היא תמנף את העסק שלכם.

 

ניהול אופטימלי של מועדון ספורט – הדגשים

מועדון כושר דורש שימוש בכישורים ניהוליים תוך להטוט באומנות בין צרכי הלקוחות, דרישות העובדים, מסגרת התקציב, מגבלות לוח הזמנים והשקעה נון סטופ בשיווק ומכירות לצורך התפתחות וצמיחה.

כיום, כשהמודעות לחשיבות הפעילות הספורטיבית כשגרה – הולכת וגדלה, הביקוש למועדוני כושר הולך וגדל ביחס דומה ונוצר צורך בניהול מועדוני ספורט תוך עמידה בציפיות הלקוחות לקבלת שירות מקצועי, נוח ואפקטיבי.

כדי לעמוד בדרישות ולספק חוויית אימון מושלמת לכל לקוח, חשוב לדאוג לשליטה מלאה בכל פעילויות מועדון הכושר בכל עת. איך עושים את זה?

 

פלטפורמה דיגיטלית לשליטה מלאה על פעילויות המועדון

כדי ליצור שגרת פעילות נכונה יש לעקוב, לפעול ולסנכרן בין הפעילויות באופן שוטף. הפלטפורמה הדיגיטלית של פיזיקל מרכזת עבורכם את כל פעילויות המועדון באמצעות אפליקציה לניהול סטודיו ומאפשרת לכם להשיג קונטרול מושלם על העסק כולל סיוע בשמירת קשר עם לקוחות קיימים והשגת לידים חדשים, ניהול מעקב צמוד אחרי שיעורים במועדון, כניסות, רכישות ותשלומים כשהכל מתבצע באמצעות כלים טכנולוגיים חדשניים ביותר.

 

הפיצ'רים של פיזיקל

הכירו את המערכת מפנים – פיזיקל מציעה מגוון פיצ'רים חכמים שיאפשרו לכם ליהנות מניהול קל יותר, יעיל יותר ורווחי יותר:

 

  • מערך ניהול לקוחות

    שמרו בקלות על קשר עם הלקוחות שלכם באמצעות הודעות, עדכונים, הטבות וברכות יום הולדת ב-SMS, ב-PUSH או ב-EMAIL. 

 

  • אפליקציה ללקוח

    אפליקציה לניהול חוגים ייעודית ללקוחות המאפשרת להם להירשם לקורסים שונים, לצפות במערכת שעות מעודכנת, לקבל תזכורות, לעקוב אחר מדדים אישיים ולרכוש שיעורים ומוצרים בצורה קלה, נוחה וכיפית.

 

  • ניהול דוחות

    הפקת דוחות לפי סטטיסטיקות וקטגוריות על פי מאגר המידע שלכם לניתוח ביצועים, מכירות ומנויים בכל חודש ובסיכום שנה לקראת תכנון שנה חדשה.

 

  • קופה רושמת

    מכירה נוחה וקלה עם קופה רושמת מתקדמת הכוללת רישום של היסטוריית רכישות לפי לקוח, מעקב אחר מכירות של נציגי שירות, איתור חוסרים ומעקב אחרי מלאים.

 

  • חתימה דיגיטלית על טפסים

    חיסכון בזמן על ידי החתמה דיגיטלית נוחה וקלה במיוחד של לקוחות על טפסים כמו: הצהרת בריאות, חוזה אישי או כל טופס אחר הדורש חתימת לקוח. פיצ'ר זה מאפשר את ריכוז המידע באופן מסודר ונוח לטובת ארגון נכון של הטפסים החתומים בעסק.

 

  • ניהול חנות אונליין

    ניהול חנות באתר מועדון הכושר, באפליקציה או באמצעות קישור למכירת מוצרים, אימונים ושירותים ללקוחות שלכם.

 

  • סריקה דיגיטלית

    במקום ניירת, תוסף חשוב לאיחוד כל הטופסולוגיה בקלות ובצורה מבוססת ערכים אקולוגיים – נוח, קל ונגיש יותר.

 

  • בקרת כניסה

    טכנולוגיה מתקדמת לכניסה למתחם הכושר באמצעות צ'יפים, טביעת אצבע או על ידי QR דרך האפליקציה. תוכלו לבחור הרשאות גישה לפי סוג מנוי לקוח או עובד וכן ליצור אפשרות לכניסה חד פעמית עבור מתעניינים חדשים. באמצעות מערכת זו ניתן לפקח בצורה הדוקה על הכניסות באזור העסק ולייצר מרחב מאובטח ושמור ללקוחות ולעובדים שלכם.

 

פיזיקל – פלטפורמת ניהול מועדוני כושר המתקדמת בישראל

פיזיקל נמצאת על המפה כבר 26 שנה כשהיא מציעה פתרונות מתקדמים לבעלי עסקים בתחום הספורט והכושר. הפלטפורמה מאפשרת לכם להוביל בשוק המתפתח והדינמי של עולם הכושר ולהפוך לחלק מסיפור ההצלחה של מאות מועדוני כושר, אלפים של משתמשים ולמעלה מחצי מיליון מתאמנים בכל רחבי הארץ. ניהול וצמיחה של העסק? אספקת כלים טכנולוגיים מתקדמים לניהול אפקטיבי? מתן חווית כושר מהנה לכל לקוח? הנגשת אמצעים דיגיטליים לניהול יעיל יותר של העסק על ידי לקוחות באופן עצמאי? לכל השאלות תשובה אחת: פיזיקל – פלטפורמה לניהול מועדוני כושר

הקליקו עכשיו לשיחת ייעוץ עם נציג פיזיקל – המערכת החכמה שתמנף לכם את העסק.

מאמרים נוספים

לחצו כאן
צריכים עזרה?
היי
מוזמנים לפנות אלינו באמצעות הוואצטאפ >>>