אפליקציה לקביעת תורים- נוחות. מהירות. שירות 

alora-griffiths-WX7FSaiYxK8-unsplash

שתף שאחרים יהנו גם

WhatsApp
Facebook
Telegram
Email
alora-griffiths-WX7FSaiYxK8-unsplash

שתף שאחרים יהנו גם

בעידן הטכנולוגי של היום, אין כמו אפליקציה לניהול תורים שתהפוך את חווית השירות למעולה, ולא פחות- תייעל לכם את ההתנהלות בעסק. אז אם אתם מאמנים, בעלי חדר כושר, ספריות, קוסמטיקאיות, פדיקוריסטיות, אתם זקוקים לממשק הייחודי שלא תאמינו כמה הוא משנה ומהותי ואיך עד עכשיו הסתדרתם בלעדיו.

למה בעצם לעבור לממשק דיגיטלי? 

שהנייד זמין לנו והכל קורה בטלפון החכם, כל בעל ובעלת עסק מבינים שזה הזמן להתקדם: קביעת תורים, תשלומים, תזכורות ללקוחות ועוד יתרונות רבים של המערכת. ביניהן גם קביעת תור למספרה אונליין. ככה שבין אם את ספרית, בונה ציפורניים, קוסמטיקאית, או כל מי שעוסקת במקצועות הביוטי, לייף סטייל, עובדים עם יומן צמוד (וביננו, לא זזים בלעדיו, גם בחופש) יודעים שיומנים נכתבים עם עפרון, כי שינויים קורים בתדירות גבוהה ואילוצים לא צפויים צצים, אז במקום להלך בין המחיקות, פשוט לעבור לאפליקציה שחוסכת לכם המון.

מצד הלקוח או הלקוחה, רוצה לקבוע תור למספרה, היא יכולה לעשות הכל אונליין, בלי להמתין על הקו, להיכנס, לבחור את התור הנכון המתאים לזמן ולשבץ עבורה תור למספרה בקליק אחד.

אפליקציה לניהול תורים למספרה יש תכונות רבות שהופכות אותה למצליחה ומייצרת חווית משתמש הן ללקוח הקצה והן  עבור בעל.ת העסק.

למי מתאימה אפליקציה לניהול תורים?

אם שאלתם את עצמכם לאיזה עסק המערכת מתאימה, התשובה לכולם: כל מי שעובד עם יומן אחד או יותר צריך לנהל תורים לקבוע מאמנים אישיים, מדריכי כושר, מורים , מאמנים וכמובן כל מי שעוסק בתחום הביוטי: ספרים, קוסמטיקאית, פדיקור מניקור, מומחיות בלק ג'ל, טיפולי פנים ועוד

הכירו את יתרונות המערכת:

  • ניתן להזין פרטים אישיים כגון: שם, טלפון, מייל, תאריך לידה.
  • כשיש לנו את המידע על הלקוח או הלקוחה, אנחנו יכולים לשמור על קשר- לשלוח תזכורת מזל טוב ו/או הטבת יום הולדת. 
  • שליחת תזכורת לתור הקרוב.
  • עדכון על שינויים בלו"ז- לעיתים יש לנו בלתמ"ים ובמקום לעבור לקוח, לקוח  המערכת שולחת הודעה והצעה לתיאום מחדש.
  • תשלומים- ניתן לשלם מראש או בתשלומים עבור הטיפול
  • לראות את מגוון הטיפולים המוצעים: לק ג'ל, גוונים,  פן, תספורת, פדיקור ועוד.

כמו-כן . יש ללקוחה שלנו אפשרות לראות לוח תאריכים ושעות פנויים לקביעת תור. ניתן להציג זמינות לשבוע/חודש קדימה. כך אפשר לתכנן ולשריין מספר תאריכים חופפים (זה קריטי ואף חשוב במקומות מסוימים. לק ג'ל למשל).

הלקוחה יכולה לקבוע תור בדרך נוחה, קצרה ותוך זמן קצר, היא תקבל תזכורת בהודעה לפני התור מה שמונע שכיחת תורים וחוסר נעימות, לשני הצדדים ולכם, יש את האפשרות ליצירת מאגר לקוחות ושמירה על קשר קבוע.

עוד יתרונות של אפליקציה לקביעת תורים לקוסמטיקאית היא שיש את האפשרות להיכנס לאפליקציה לראות את רצף הטיפול, או הטיפול הקרוב הן עבורכן והן עבור הלקוחות. 

לא בטוחים מתי התור? לא צריך להתקשר או להמתין על הקו. נאלצים לבטל או לקבוע מחדש? הלקוחות יכולים להתחבר לאפליקציה לתאם תור מחדש. כך למעשה המערכת משפרת את חווית הלקוח ועוזרת למעשה למנוע תורים ארוכים וזמן המתנה ארוך. 

פיזיקל פותרת בלת"מים חוסר נעימות וטעויות אנוש. כן תפסו אתכם, לא תפסו אתכן. הייתן באמצע טיפול פנים ולקוחה התקשרה לקבוע תור והבטחתם לחזור אליה או שכחתן לסמן אותה ביומן. היום הכל דיגיטלי. בכל תחום ובפרט בתחום הביוטי. כל זה עם ממשק כמובן ידידותי ונוח לשימוש.

איך עובדת המערכת בפועל

האפליקציה מייצרת חלונות זמנים פנויים, כך שהלקוח או הלקוחה, יכולים לבחור את הזמן המתאים להם. אתם יכולים לסגור ולמנוע קביעת תורים בימים שאתם לא עובדים: חגים, חופשות יזומות, אירועים מיוחדים. כשאתם יודעים מראש שהמספרה סגורה ועוד. אתם יכולים להחליט שאתם רוצים לסיים מוקדם ולכן להגביל שעת קביעת תורים. 

יש לכם דרך לייעל את היום, בזכות העובדה שאתם יכולים לראות מה השעות העמוסות והמבוקשות ואולי להוסיף כ"א לשעות הנ"ל, לנתח נתונים על זמני העבודה וזמני ההמתנה וע"י זאת, לייעל את העסק, כך שהתמורה היא לא רק בכווית המשתמש או בשירות הלקוחות  אלא בניהול החלטות, הביצועים של העסק, ראייה עסקית רוחבית, ייעול וכו'. זוהי מערכת משתפרת, מתקדמת שמתעדכנת כל הזמן, תצוגה מותאמת אישית לכל מכשיר ושירות לקוחות זמין.

איך עובדת האפליקציה

הלקוחה נרשמת בפעם הראשונה וממלאה את הפרטים-  בוחרת טיפול, אימון מועדף, תספורת ( או גוונים)- רואה את הזמנים המותאמים ובוחרת את התאריך שנוח לה שהוא כמובן תחת האילוצים שאתם הגדרתם מראש ובהתאם לפניות- לאחר מכן תתקבל הודעה המאשרת את התור. מערכת מתקדמת קלה לתפעול.

אבל לא רק קביעת תורים, ניהול כולל ומקיף של העסק שכולל: שירות לקוחות, תשלומים ועוד. שילמו לכם באפליקציה? תוכלו לשלוח חשבונית אוטומטית, ONE STOP SHOP. מערכת אחת, ידידותית במיוחד שנותנת מענה מקיף 360. 

אתם יכולים לנהל את העסק מהנייד, בשלט רחוק ולנצל את הזמן שלכם ביעילות. במקום לעבוד בקביעת תורים, להיות בראש שקט עם אפליקציה מתקדמת.

מאמרים נוספים

אפליקצית_כושר_מתקדמת (1)

קחו את המועדון שלכם לרמה הבאה!

הצטרפו לפלטפורמה המתקדמת בישראל לניהול מועדוני הכושר וקבלו תקופת הצטרפות חינם!
השאירו פרטים ונדאג לחזור אליכם בהקדם.

לחצו כאן
צריכים עזרה?
היי
מוזמנים לפנות אלינו באמצעות הוואצטאפ >>>