תוכנה לניהול חוגים- הדרך שלך לניהול יעיל של העסק

pexels-andrea-piacquadio-3768722

שתף שאחרים יהנו גם

WhatsApp
Facebook
Telegram
Email
pexels-andrea-piacquadio-3768722

שתף שאחרים יהנו גם

בתור בעלי עסקים שמפעילים מגוון רחב של חוגים, אנו מקיימים מגוון רחב של אינטראקציות בין מתאמנים, וגם בין המאמנים, המורים המקצועיים, עליכם לנהל ביד רמה ולחבר בין כולם- לייצר מערכת חוגים מותאמת, עם שעות מרובות. למעשה מגוון רחב של פרמטרים שעליכם לחבר ולשלב. אז איך עושים את זה נכון, עם מינימום טעויות? 

מערכת לניהול חוגים היא הפתרון בשבילכם. למתאמנים, המשתתפים בחוגים ולמנהלים! הכירו את התוכנה והמערכת שתהפוך את היום- יום שלכם לטוב יותר. 

מערכת לניהול חוגים מסייעת:

  • לקבוע אימון מתאים
  • אם יש לכם מגרשים ספורט- לשריין את המגרש בזמן שנוח
  • מערכת תשלומים
  • ניהול מערך החוגים

ועוד.

מערכת חכמה הן לשני הצדדים: המשתתפים ומנהלי החוגים.

הכירו את הפיצ'רים הקיימים:

חתימה דיגיטלית– חתימה דיגיטלית מאפשרת יעילות של תהליכי ההרשמה. היום, בעידן הטכנולוגי, כשאנו משתדלים להמעיט בטפסים וניירת (ועושים מאמצים גם לשמור על הסביבה) אנו משתמשים באוטומציה שמאפשרת קידמה טכנולוגית: חתימה דיגיטלית נוחה ויעילה שמאפשרת לחתום על טפסים במהירות ויעילות: תוכלו לשלוח הצהרת בריאות, חוזה מול המתאמנים בחוגים,  אישורים רלוונטיים, חתימה דיגיטלית, נוחה וידידותית למשתמש והיתרון שלה הוא האפשרות להשתמש מכל מכשיר (מהנייד, מהמחשב הנייח במשרד ועוד) ובכל זמן. 

כמו כן בשימוש דרך חתימה דיגיטלית ומסמכים דיגיטליים, יש לכם אפשרות לשמור את המסמכים על קובץ משותף במחשב, לגבות מסמכים ולאתר אותם במידת הצורך במהירות. מייעל את העבודה המשרדית. כך המסמכים משותפים, גלויים לכל בעלי הסיסמאות המורשים לצפייה. תם עידן המסמכים התיוקים, הקלסרים הגדולים, מתקדמים קדימה, תוך חיסיון כמובן של המשתתפים בחוגים.

יתרון נוסף בפיצ'ר: תוכנה לניהול חוגים היא חנות אונליין שמאפשרת לכם כבעלי מכוני כושר ומנהלי חוגים, למכור ציוד- בגדים, אקססוריז ועוד וכך להגדיל את הרווחים . בין אם עכשיו או בעתיד. חנות אונליין תמתג אתכם כ ONE STOP SHOP  מקום שיש בו הכל, גם חוגים אטרקטיביים ומעניינים, איכותיים ומקצועיים וגם חנות שאפשר לקנות בה כל מה שצריך לחוויה. אתם, תוכלו להגדיל רווחים ולייצר מענה נוסף וייחודי למשתתפי החוגים.

אך ללא ספק גולת הכותרת של יתרונות מערכת ניהול חוגים ובייחוד עבור מנהל החוג היא היכולת של ניהול מערכת שעות.  אפליקציה לבניית מערכת שעות היא כלי, פיצ'ר שיאפשר לכם ארגון וסדר של כל החוגים: שיבוץ מערכת שעות, לראות מי פנוי באיזו שעה, ימנע טעויות וכפילויות כמו שיבוץ כפול, חוסך זמן, כסף ועבודה, מאפשר לכם להתחשב גם באילוצי המדריכים. 

ברמה הניהולית- אם אתם מנהלים מערך רחב של מאמנים, לייצר מערכת אפקטיבית ולנהל את שעות העבודה, לעדכן בזמן אמת, תכנון שעות, שיבוצים ועוד

הפיצ'ר מאפשר שמירה על קשר עם המתאמנים, לראות דו"ח נוכחות, לשלוח תזכורות על החוג הקיים או על ביטול לא מתוכנן ועוד.

יתרונות המערכת למשתמש– מדברים לא מעט על חווית משתמש, שמתחילה עוד בזמן השיבוץ לחוגים. המשתתפים יכולים לקבל את התמונה המלאה, לראות  אילו חוגים יש, באיזה ימים, מי המדריך או המדריכה, כך לבחור את החוג הנכון בזמן הנכון עבורם וגם את המדריך האהוב. כל זאת בלי צורך לחכות ולהמתין לנציג שירות, או למזכירות, עם יכולת לתכנן מראש את הלו"ז מותאם לחיי היום יום. המערכת מאפשרת גם, בזכות האוטומציה החדשנית, לעדכן על ביטולים לא צפויים ויוכלו לקבל מכם הודעת תזכורת- לא לפספס.

הם יכולים לשלוט בשעות, מקנה גמישות רבה מותאמת לצרכים האישיים, יש להם גישה עדכנית למידע, המערכת  מספקת מידע בזמן אמת! באיזה שעה השיעור מתחיל ומתי מסתיים, לסנן לפי החוג האהוב, לדעת על שינויים לא צפויים בלו"ז ואירועים ייחודים, מתי אין שיעורים (בימי מיוחדים כמו חגים, ימי שבתון ) יוכלו ליצור אתכם קשר במהירות מבלי להמתין זמן רב על הקו, לשאול שאלות ולקבל תשובות, דרך המערכת ולמעשה, להפוך את התהליך למורכב פחות ונעים יותר. חווית משתמש, מתחילה עוד בטרם הכניסה לסטודיו, היא מתחילה בתהליך ההרשמה והיכולת שלו לראות את התמונה בשלמותה ולנהל את החוגים האהובים בזמן המתאים.

זוהי תקשורת מיטבית מול קהל היעד שלכם- תוכלו לשלוח תזכורת, ליצור קשר עם המשתמשים, לקבל דו"ח מבוסס נתונים, לנהל במקביל מגוון רחב של חוגים בתחומים שונים, למשתמשים לנהל את הרישום שלהם בצורה עצמאית. בהיבט התשלומים -מערך גבייה פשוט ונוח.

ניהול מערכת חוגים באמצעות אפליקציה, ניתן להוריד לטלפון החכם או להשתמש במחשב הנייד בנוחות מרבית. ברמה הניהולית,  אפליקציה לבניית מערכת שעות היא נוחה לא רק בקרב המשתמשים אלא בקרב המנהלים- מתאימה לכל מי שמנהל חוגים ובעלי סטודיו– מתאמנים, חדרי כושר, חוגי ריקוד, כדורסל, שחייה, חוגי נינג'ה, אומנויות לחימה ועוד.

ראייה רחבה של כלל התמונה

בהיבט של תכנון קורסים אפשר לתעד הכל- גם את אלו שהתקשרו להתעניין וטרם נרשמו, תוכלו לחזור אליהם, לשמר "ליד חם" לכתוב הערות חשובות בנוגע לשיחה שיעזרו להפוך ליד לנרשם. אם יש לכם מספר סניפים ברשת, המערכת מסנכרנת בין כולם, לייעל תהליכי עבודה ועוד.

כמו-כן, מתוך ההבנה כי מערכת ניהול חוגים, מעניקה מענה למגוון רב של קהלים: ספורטאים, רקדנים וגם תלמידים.  התוכנה מאפשרת גם להורה (או לתלמיד עצמו, תלוי גיל) להירשם אבל גם לעדכן פרטים, למלא הצהרות בריאות ולמאמן, דו"ח נוכחות או הערות ייחודיות על אותו תלמיד, או תלמידה באמצעות תוכנה לניהול תלמידים, אפשר לעקוב בקלות אחר כולם ולשמור על קשר ישיר,  אפשר גם לשלם באמצעותה ולעקוב אחר מערך התשלומים, לבנות מערכת גמישה לניהול שעות ושיעורים בצורה הכי אפקטיבית שיש והנוחה. חוסכת לכם הרבה זמן.

עכשיו, כשהבנו את היתרונות הרבים, לאיזה סוגי חוגים התוכנה מתאימה? 

התוכנה מתאימה כאמור לכל  סוגי החוגים הקיימים בין אם אלו חוגי ריקוד, חוגי ספורט למיניהם- כמו כדורסל, נינג'ה, חוגי אופניים, שחייה ועוד. חוגי אומנות, הרצאות ועוד. למעשה, כל מי שמנהל מערך רחב של חוגים, עבודה עם קהל.

בסוף, כל בעל עסק רוצה לייעל את העבודה שלו ותוכנה לניהול חוגים היא פלטפורמה מצוינת לכך.

מאמרים נוספים

אפליקצית_כושר_מתקדמת (1)

קחו את המועדון שלכם לרמה הבאה!

הצטרפו לפלטפורמה המתקדמת בישראל לניהול מועדוני הכושר וקבלו תקופת הצטרפות חינם!
השאירו פרטים ונדאג לחזור אליכם בהקדם.

לחצו כאן
צריכים עזרה?
היי
מוזמנים לפנות אלינו באמצעות הוואצטאפ >>>